سوگواره سراج الله برگزار می گردد
17 مهر 1400 - 11:01
شناسه : 10304
2
جمهور آنلاین/ سوگواره فرهنگی، ادبی، هنری و رسانه‌ای «سراج الله» به‌مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی و شیعی به زبان هنر برگزار می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : شکیبا منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

یکی از بهترین ابزاری که با آن می توان با افراد مختلف جامعه ارتباط برقرار کرد هنر است و هنر زبان مشترکی در بین نسل هاست چرا که انسان‌ها اساسا علاقه‌مند به هستی‌شناسی، زیبایی‌شناسی و معرفت خداوند و آفریده‌های زیبای باریتعالی هستند در طول تاریخ، رشد و گسترش هنر همواره بر محوریت دین صورت گرفته است. به گونه‌ای که دین محتوای هنر را مورد تاثیر قرار داده است
برخی از افراد دارای نبوغ، خلاقیت، استعداد هنری و توانایی‌هایی هستند که اگر در مسیر صحیح و در مسیر تعالی از آنها استفاده شود باعث تعالی جامعه، ارتقاء فرهنگی و باورها و ارزش‌های آن جامعه می‌شود
نخستین سوگواره «سراج الله» با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و زمینه‌سازی برای تولید و توزیع آثار هنری ـ رسانه‌ای با محوریت فرهنگ رضوی در دو بخش احادیث و اشعار رضوی برگزار می‌شود.

علاقه مندان تا پایان آذرماه سال جاری می توانند آثار خود را در پنج بخش خوشنویسی، هنرهای‌ تجسمی، فضای مجازی، ادبی و عکس رضوی به این سوگواره ارسال و در آن شرکت کنند .

شرکت کنندگان برای اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به نشانی http://serajullah.ir  مراجعه نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.