جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
آغاز عملیات اجرایی پارک محله ای در بلوار فردوسی شهر صدرا
24 خرداد 1403 - 17:10
شناسه : 48395
1
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا مطرح کرد ؛ سخنگوی شورای شهرصدرا از آغاز عملیات عمرانی احداث پارک محله ای در بلوار فردوسی با اعتبار اولیه ۶٢ میلیارد ریال خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مهدی کشاورزی سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: از جمله برنامه هایی که می توان در راستای شاداب سازی روحیه شهروندان انجام داد ، ایجاد پارک های محله ای است که زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی شهروندان فراهم می سازد.

وی افزود؛ با توجه به توسعه ساخت و ساز در محدوده بلوار فردوسی واقع در فاز یک شهر صدرا، بنا به درخواست اهالی این محله ، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر، احداث پروژه پارک محله ای در تقاطع بلوار فرودسی و خیابان اردیبهشت در زمینی به مساحت ۲ هکتار با نظارت حوزه فنی وعمرانی شهرداری آغاز شد.

سخنگوی شورای شهرصدرا بیان کرد: فضای سبز مناسب، مبلمان پارکی شامل: نیمکت ، وسایل بازی و مجموعه ورزش صبحگاهی از جمله امکاناتی است که در ساخت این پارک محله ای به کار گرفته خواهد شد .

کشاورزی، یکی از اولویت های اصلی در برنامه ریزی های مدیریت شهری را توزیع عادلانه خدمات در تمامی محلات عنوان کرد و گفت : با بررسی و برنامه ریزی صورت گرفته،تلاش میکنیم براساس نیازشهروندان هرمحله خدمات عمرانی ،فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی ارائه نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.