جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
آغاز نصب حفاظ بتنی در محور گنجنامه-تویسرکان/ نصب ۳۸ کیلومتر نیوجرسی در محورهای همدان
18 مهر 1402 - 16:08
شناسه : 38581
11
فتانه ازانی - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات نصب حفاظ بتنی نیوجرسی درمحور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان خبرداد:
ارسال توسط : نویسنده : نشانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مهرداد آهکی اظهارکرد: بمنظور ارتقاء ایمنی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان عملیات نصب نیوجرسی توسط اکیپ پیمانی آغاز شده است و در فاز اول یک کیلومتر و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عملیات نصب نیوجرسی در محور گنجنامه-تویسرکان تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت چرا که هرساله با آغاز بارش اولین برف پاییزی و بنا به درخواست کمیسیون ایمنی راهها، پلیس راه و مدیریت بحران، به علت کاهش ایمنی تا پایان فصل زمستان مسدود می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: درراستای ارتقاء ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز، ۳۸ کیلومتر حفاظ میانی بتنی نیوجرسی توسط اکیپ های امانی و پیمانی در سطح راههای استان همدان نصب شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه زاغه ملایر،محورهای:همدان-کرمانشاه،نهاوند-فیروزان،تویسرکان-کنگاور،فامنین-ساوه، رزن-درگزین و… می باشد.

آهکی اظهار داشت: طبق آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد و گردنه زاغه ملایر تصادفات رخ به رخ و فوتی به صفر رسیده است و این نشان دهنده نقش بسیار موثر حفاظ بتنی در کاهش تصادفات جاده ای است.

وی در پایان گفت: هدف گذاری ما نصب سالیانه حداقل ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان است و امیدواریم با تامین اعتبارات این روند همچنان ادامه داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.