پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
آماده‌ باش هلال‌احمر استان همدان در پی فعالیت سامانه جدید بارشی
29 آبان 1402 - 16:22
شناسه : 40018
3
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان: همدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی با توجه به سامانه جدید بارشی در استان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علی سنجربگی اظهارکرد: نیروهای امدادی هلال احمر این استان به دلیل بارش باران و نزولات جوی برای خدمات رسانی به هموطنان عزیز به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

سنجربگی بیان کرد: در چنین شرایطی مسافران از سفرهای غیرضروری، خودداری و در صورت ضرورت سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند، اکنون ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان همدان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی، برای پاسخگویی به مشکلات احتمالی متاثر از بارش باران، تمامی شعب در شهرستان‌های استان در آمادگی کامل قرار دارند.

سنجربگی با بیان اینکه مردم با تیم های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته باشند گفت: مردم استان در این شرایط جوی و بارش باران از اسکان و توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل ها خودداری کنند.

هموطنان گرامی در صورت نیاز به امداد رسانی با سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.