آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای گسترش همکاری‌ها با وزارت دفاع
20 شهریور 1402 - 0:11
شناسه : 37818
4
استقلال گفت: جهاد دانشگاهی فارس آمادگی لازم برای همکاری با وزارت دفاع و مجموعه صنایع الکترونیک شیراز در مباحث مختلف پژوهشی، علمی‌تر، آموزشی و فرهنگی را دارد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : رئیس جهاد دانشگاهی فارس؛
پ
پ

به گزارش جمهورآنلاین، امیر حسین استقلال رییس جهاد دانشگاهی فارس امروز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در راستای گسترش همکاری‌های جهاددانشگاهی و مجموعه وزارت دفاع، دیدار معاونان مجموعه صنایع الکترونیک شیراز با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی فارس در شیراز اظهار کرد: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره به دنبال شناسایی نیازمندی‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها به‌منظور ارتقای علمی کشور بوده است.
استقلال با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم ادعا کنیم که تقریباً در موضوعی نیست که جهاددانشگاهی دارای فعالیت علمی و پژوهشکده یا پژوهشگاه نباشد ، اعلام کرد: در همین راستا با سایر نهادها هم همکاری‌های خوبی داریم.
استقلال با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره در مباحث فنی و علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلفی نظیر نانو، پزشکی، علوم انسانی و هنر و… فعالیت‌های فاخری انجام داده است، گفت: در سطح استان آماده گسترش همکاری ها با مجموعه وزارت دفاع و صنایع الکترونیک شیراز در مسائل پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه در ۱۰ شهرستان استان دارای نمایندگی بوده و در آن‌ها آموزش‌های اشتغال‌محور و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهیم، گفت: این آمادگی وجود دارد تا دوره‌های خاص مدنظر دستگاه‌های مختلف از جمله مجموعه صنایع الکترونیک شیراز را نیز برگزار کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.