آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تا پایان شمارش آرا
08 تیر 1403 - 15:10
شناسه : 49208
1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان: همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تا پایان شمارش آرا امادگی کامل را دارند.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین ، علی سهرابی بیدار  با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین برق مطمئن و پایدار در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری استان همدان اظهار کرد: با تشکیل کمیته راهبری پایداری تامین برق انتخابات، جلسات هماهنگی در ستاد و واحدهای اجرایی برگزار شده است.

وی با اشاره به تهیه سناریو تامین برق مطمئن و پایدار در تمام واحدهای تابعه و ارسال آن به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ستاد گفت: از شبکه توزیع برق شامل خطوط فشار متوسط، پست‌های توزیع، شبکه فشارضعیف و لوازم اندازه‌گیری نصب شده در مسیر و شعب اخذ رای بازدید شده و اصلاحات و اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: تمام نیروهای مدیریتی، عملیاتی، بحران و پدافند غیرعامل و نیروهای موثر برای رفع مشکلات احتمالی تا پایان زمان شمارش آراء در آمادگی کامل هستند.

وی به استقرار اکیپ‌های عملیاتی در نقاط مانور و حوزه‌های اخذ رای به منظور اقدام به موقع در حوادث احتمالی اشاره کرد و گفت: در روز انتخابات ۵۳۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۹۰ اکیپ، ۲۵۰ نفر پرسنل فنی، پشتیبانی و نظارتی و ۲۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای تأمین برق انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان فعال و آماده‌باش هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.