یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
اجرایی شدن ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان
23 اسفند 1402 - 11:12
شناسه : 45025
0
استاندار همدان : همدان- استاندار همدان از اجرایی شدن بیش از ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، علیرضا قاسمی‌فرزاد در چهل و ششمین نشست ستاد تسهیل استان همدان اظهارکرد: امسال ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان هزار و ۱۶۳ مصوبه داشته که ۸۰ درصد آن اجرا و عملیاتی شده است.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بانکی و غیر بانکی پس از برگزاری نشست ها، تا حصول نتیجه رصد و بررسی می‌شود تا در صورت وجود مشکل و نیاز به پیگیری مجدد، اقدامات لازم انجام شود.

استاندار همدان ادامه داد: علاوه بر تصریح قانون، براساس دستور دادستان کل کشور باید دستگاه‌ها نسبت به مصوبات کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید استانی تمکین داشته باشند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه فلسفه تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برای مانع‌زدایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی است، تصریح کرد: مصوبات این کارگروه، قانونی و لازم‌الاجراست.

وی با اشاره به تأثیر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید گفت: نشست ستاد تسهیل امروز سه مصوبه داشت که در خلال آن مقرر شد بدهی دو شرکت بافتینه و بافتسان به علت عدم فعالیت مستمر به ۳۶ ماه تقسیط شود.

استاندار همدان افزود: با توجه به اهمیت تولید در نشست امروز از شرکت بافتینه و بافتسان خواسته شد اقساط مالیاتی خود را به موقع پرداخت کنند تا بتوانند از بخشودگی مالیاتی بهره‌مند شوند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد همچنین بدهی یک واحد مرغداری در شهرستان همدان و یک واحد مرغداری ۱۰۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان فامنین با پرداخت ۱۰ درصد از اصل بدهی و سود و متفرعات به مدت یکسال امهال شد.

قاسمی فرزاد گفت: عمده‌ترین مشکل واحد‌های تولیدی مطرح شده در ستاد تسهیل استان در یک سال گذشته درباره امهال تسهیلات بانکی، پرداخت مالیات، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی و همچنین مشکلات زیرساختی در حوزه تأمین آب، برق و گاز بوده که با همکاری و پیگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات آنان برطرف شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.