یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
اجرای بیش از ۹۶ پروژه زیرساختی در شهرک صنعتی
19 آذر 1402 - 23:51
شناسه : 40803
2
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس خبر داد؛ مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از شتاب در اجراي طرح هاي زيرساختي در شهرك ها و نواحي صنعتي استان خبر داد و گفت:هم اكنون 96 پروژه زيرساختي با اعتبار افزون بر 5000ميليارد ريال در شهرك هاي صنعتي استان در دست اجرا است.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سید مصطفی هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در نشست فصلی مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی استان بر نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم بالای پروژه های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نظارت و کنترل پروژه ها بعنوان یک اصل در اجرای پروژه های زیرساختی مورد توجه و تاکید است.

وی از مهمترین طرح های زیرساختی در مرحله اجرا را ۳۷پروژه با اعتبار ۱۰۰۰میلیارد ریال در بخش برق و مخابرات ،۲۲پروژه با اعتبار ۲۰۰۰میلیارد ریال در بخش زیرسازی و آسفالت،۲۲پروژه با اعتبار ۱۵۰۰میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب و ۵پروژه با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال در بخش گاز اعلام کرد و گفت:متوسط پیشرفت فیزیکی طرح های زیرساختی در حال اجرا ۵۷درصد است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز ۵۱پروژه زیرساختی در شهرک های صنعتی استانبه بهره برداری رسیده است گفت:برای اجرای این طرح ها افزون بر ۹۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ پروژه زیرساختی نیز در مراحل مختلف بررسی ،برآورد ،برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار قراردارد،توجه به شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق محروم با هدف تکمیل زیرساخت ها و آماده سازی این شهرک های صنعتی برای استقرار واحد های تولیدی و صنعتی را از اولویت های این شرکت در اجرای طرح ها بیان کرد.

هاشمی با بیان اینکه در بخش زیرساختی این شرکت با ایجاد ۶۳شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان،نقش مهمی دربسترسازی به منظور استقرار واحد های تولیدی و صنعتی ایفا کرده است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس خواستار رصد و پایش روزانه واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی توسط مدیران شهرک ها شد و گفت:مدیران شهرک ها باید موارد و مشکلات واحدها را بصورت روزانه احصا و تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات داشته باشند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح به روزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی و تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی فارس گفت:نتایج این طرح که در مرحله پایانی قراردارد، مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی در حوزه های خدمات حمایتی و زیرساختی خواهدبود.

در این جلسه معاونان فنی،برنامه ریزی ،صنایع کوچک و توسعه مدیریت ومنابع انسانی به تشریح آخرین دستورالعمل ها پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.