یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
احداث ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی طی دولت سیزدهم در فارس
23 خرداد 1403 - 8:14
شناسه : 48318
2
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس مطرح کرد ؛ سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دولت سیزدهم ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی احداث شده که ۵۷ هزار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، ناصر رضایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: از سال ۱۴۰۰ در بخش احداث بزرگراه و راه اصلی تا پایان سال ۱۴۰۲، ۱۰۲ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۸ کیلومتر راه اصلی در استان فارس احداث شده است.

وی در خصوص اهم پروژه‌های اجرا شده اضافه کرد: بخشی از بزرگراه شیراز ـ فسا ـ داراب ـ کهگم، بخشی از بزرگراه فسا- استهبان ـ نی‌ریز ـ قطرویه و قسمتی از بزرگراه مرودشت ـ درودزن همچنین قسمتی از بزرگراه محور قدیم فسا ـ داراب از جمله پروژه‌های بزرگراهی مورد بهره‌برداری قرار گرفته در دولت سیزدهم است.

رضایی بیان کرد:‌ تعدادی پروژه مهم و حیاتی که نقش بسزایی در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای نیز ایفا می‌کنند در دولت سیزدهم آغاز شده که احداث بزرگراه تنگ خیاره ـ لپویی ، محور کوهنجان ـ اکبرآباد، محور سپیدان به محور اقلید ـ یاسوج و قسمتی از محور قیر به خنج و همچنین قسمتی از محور فراشبند ـ کازرون از جمله این پروژه‌ها هستند.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید که در مهرماه سال گذشته انجام شد علاوه بر آزادراه شیراز ـ اصفهان شاهد افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان فارس بودیم.

وی ادامه داد: میانگین سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم ۱۰۴ کیلومتر بوده که در دولت سیزدهم این عدد به ۲۰۸ کیلومتر رسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، رضایی بیان کرد: پروژه‌های راهسازی در استان فارس با وجود کمبود منابع مالی در حال اجرا است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.