ارگانون پزشکی (قسمت هفتم)
26 اردیبهشت 1403 - 13:06
شناسه : 47258
0
براي ارزيابي اين مسئله داروهايي كه به افراد بيمار داده مي شود با اينكه به صورت انفرادي و تنهايي تجويز مي شوند
ارسال توسط : نویسنده : دکتر امیرعباس جعفری منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

(۱۰۶)

جمهور آنلاین: اثرات بیماریزای داروهای مختلف را باید به طور کامل بدانیم. یعنی تمام عوارض مرضی و تغییرات بوجود آمده در سلامتی فرد بر اثر آزمون دارویی داروی مربوطه را باید تا حد ممکن تا قبل از آن بتوانیم امیدوار  به یافتن داروی مورد نیاز از میان آنها باشیم. بدانیم تا قادر به انتخاب داروهای هومیوپاتیک مناسب جهت اکثر بیماریهای طبیعی باشیم.

(۱۰۷)

برای ارزیابی این مسئله داروهایی که به افراد بیمار داده می شود با اینکه به صورت انفرادی و تنهایی تجویز می شوند به این دلیل که از اثرات واقعی آنها علائمی دیده نمی شود و یا تنها نشانه های ظریفی مشاهده می شود و چون تغییرات مورد انتظار ناشی از مصرف دارو با علائم بیماری اصلی ترکیب شده بندرت می توان آنها را از هم متمایز کرد.

(۱۰۸)

بنابراین هیچ راه دیگری وجود ندارد که از آن طریق  بتوان اثرات مخصوص داروها  را روی سلامت افراد به درستی ارزیابی نمود . هیچ راه مطمئنی یا طبیعی تری جهت دست یابی به این مقصود وجود ندارد غیر از اینکه داروهای مختلف در دوزهای متوسط به طور تجربی بکار روند. و اثر آنها روی افراد سالم جهت برآورد نوع تغییرات و علائم اثرات فردی بوجود آمده در سلامت جسمی و روحی افراد تحت آزمون مورد بررسی قرار گیرند. یعنی عناصر بیمار گونه که آنها قدرت ایجادشان را دارند . زیرا همانطور که مشاهده شد( شماره های ۲۴ تا ۲۷) تمام قدرت بخشی داروها در قدرت ایجاد تغییر حالت سلامت فرد نهفته است و با مشاهده اثراتشان مشخص می گردد.

(۱۰۹)

من اولین  کسی  بودم که این راه را گشوده ام و سپس با پشتکار ی فوق العاده و ایمانی کامل آن را دنبال کردم و به این حقیقت بزرگ اعتقاد پیدا  کردم که تنها  روش قطعی درمان استفاده  هومیوپاتیک از داروهاست که به صورت  یک موهبت الهی  درمان بیماریهای انسانی را ممکن می سازد .

(۱۱۰)

علاوه بر این متوجه شدم ضایعات مرضی مشاهده شده توسط نویسندگان گذشته که حاصل ورود مواد داروئی به داخل معده افراد سالم بوده و در حال حاضر در اثر مصرف دوزهای بالایی که اشتباها مصرف شده و یا جهت مصرف آنها برای خودکشی یا کشتن دیگران و یا در شرایط دیگر انطباق  زیادی با مشاهدات تجربی من در آزمون داروئی همان مواد روی خودم و سایر افراد سالم داشته است.

این نویسندگان آنچه را که بعنوان سوابق مسمومیت و بعنوان ئلایل اثرات ظریف این مواد قدرتمند اتفاق افتاده به تفضیل گزارش کرده اند. اکثرا بخاطر آگاه ساختن دیگران از نحوه کاربرد آنها، تا اندازه ای هم بخاطر نشان دادن مهارت بسیار بالای خود در مصرف آنها جهت غلبه این رویدادهای خطرناک و نیز اینکه افراد تحت درمانشان بتدریج به حالت سلامت برگشته اند و قسمتی هم جهت معرفی افرادی که هنگام درمان جانشان را از دست داده بودند و تبرئه خود از مواد مصرف شده خطرناک بودند و کاری از آنها ساخته نبود نام آن مواد را” سم” گذاشته اند.

هیچ یک از این مشاهده گران هرگز خوابش را نیز نمی دیدند علائمی را که آنها صرفا بعنوان دلایل وجود ماهیت سمی و مضر این مواد ذکر کرده اند ندای الهام بخش مطمئنی از قدرت شفابخشی این داروها در انهدام علائم مشابه عارض شونده در بیماری های طبیعی بوده اند و اینکه چنین پدیده های بیماریزایی، نشانه ها و کلیدهای اثر درمانی هومیوپاتیک آنها بوده است و دیگر این که  تنها   راه مطمئن ارزیابی قوای درمانیشان مشاهده تغییرات و اثرات سلامتی بخش داروهاست که قادر به ایجاد تغییرات و اثرات سلامتی بخش داروهاست که قادر به ایجاد تغییرات مشابهی در ارگانیسم سالم می باشند و قوای خالص و مخصوص موجود در این داروها با هیچ تفکر هوشمندانه اولیه ای  قابل تشخیص نیستند و نه از طریق بوئیدن ، چشیدن و یا ظاهر داروها و نه با  تجزیه شیمیایی آنها و نه با کاربرد تعدادی از این داروها  بصورت مختلط و در یک نسخه برای یک بیماری واحد نیز این امر امکان پذیر نیست.

آنها هرگز گمان نمی کردند که خصوصیات و سوابق بیماریهای دارویی روزی بتوانند ریشه اولیه درمان- ماتریامدیکاپیورا- را فراهم  کنند. سوابقی که از زمانهای قدیم تا به امروز تنها مشتمل بر اوهام و تخیلات فکری که وجود خارجی نداشتند بوده اند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.