یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
اصلاح و واقعی‌سازی آمار دستگاه‌های اجرایی
02 دی 1402 - 23:00
شناسه : 41172
3
استاندار همدان: همدان - استاندار همدان گفت: براصلاح و واقعی‌سازی آمار دستگاه‌های اجرایی تأکید داریم.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که از ابتدای سال‌جاری با دقت بیشتر پیگیری شده، اصلاح اطلاعات و آمار دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: هیچگاه به دنبال آمار و ارقام غیرواقعی نبودیم و بر اصلاح و واقعی‌سازی آمار دستگاه‌های اجرایی تأکید داریم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ۱۴ همت اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان طی سه سال محقق خواهد شد و پیگیری جذب اعتبارات سفر توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه باید در دستور کار همگان باشد گفت: تشریح اقدامات در سطح کشور و استان به ساعت‌ها زمان نیاز دارد.

وی با توجه به اینکه بیمارستان اکباتان آماده‌ی پذیرش کودکان است افزود: همه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران را اطلاع‌رسانی و تبیین کنید تا امیدآفرینی در جامعه شکل بگیرد.

*برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان بسیار خوب پیش‌می‌رود

دکتر حمیدرضا حاجی‌بابایی در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان،نیز گفت: برنامه‌ها در استان با راهبری استاندار محترم بسیار خوب پیش می‌رود که قابل تقدیر است.

وی افزود: استاندار همدان به دلیل اقدامات مؤثری که در استان داشته، مورد احترام رئیس‌جمهورمحترماست و همدان در کشور بسیار خوش‌نام است.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تراموا و کنارگذر سیدجمال‌الدین اسدآبادی از تصمیمات بسیار خوب برای همدان است و باید برای پیگیری و حمایت‌های استاندار محترم از ایشان تشکر کنم.

حاجی‌بابایی گفت: اقدامات در استان توسط مدیران اطلاع‌رسانی شود چراکه مردم شریف نیاز به امید دارند و سیاه‌نمایی شایسته‌ی ایران اسلامی نیست.

وی در پایان افزود: بازدید گروه‌های مختلف مردمی از پروژه‌های درحال احداث و واحدهای تولیدی فعال مصداق جهاد تبیین است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.