پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
25 خرداد 1400 - 0:35
شناسه : 3868
2
جمهور آنلاین/ ماموستایان و علمای اهل‌سنت استان کردستان حمایت قاطع خود را از آیت الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه اعلام کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

ماموستایان و علمای اهل‌سنت استان کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه و بازگرداندن کشور به ریل پیشرفت و توسعه می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به ویژه انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری هم از نگاه ملی و هم از چشم ناظران ببین‌المللی دارای اهمیتی ویژه است. آنچه در بعد داخلی این انتخابات را با اهمیت کرده نیاز مبرم به ساماندهی امور اجرایی و اداری کشور و سپردن مسئولیت به افراد متدین، متعهد، متخصص و تازه نفس است تا وضعیت مردم را با توکل به خدای متعال در سایه تلاش بی‌وقفه از شرایط کنونی خارج کنند و از جنبه بین‌المللی هم حضور حداکثری مردم در صحنه، تضمین‌کننده امنیت موجود، نشانه باورمندی مردم به کارآمدی نظام و گواهی بر اقتدار ایران اسلامی است.

نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پس از اخذ تأیید شورای محترم نگهبان، وارد عرصه رقابت شده‌اند و هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت هستند و رأی به هر کدام از این نامزدها در واقع رأی به نظام مقدس اسلامی است، اما با یک بررسی دقیق و مطالعه برنامه‌های ارائه شده مشخص می‌شود که در میان کاندیداهای حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی در مقایسه با سایر نامزدهای محترم، بهتر می‌تواند به مطالبات به حق مردم پاسخ داده و در عین حال پاسدار آرمان انقلاب و اسلام عزیز باشد.

حضرت آیت الله رئیسی فردی فراجناحی، مدیر، مدبر، قانونگرا ، فساد ستیز، پاکدست، کارآمد، دارای مرزبندی مشخص با دشمنان این مرز و بوم، حامی اقشار فرودست و ضعفا، ساده‌زیست، اخلاق‌مدار و به دور از حاشیه است واین ویژگی‌ها در کنار تقوای سیاسی و خستگی‌ناپذیری می‌تواند برای پایان دادن به مشکلات فعلی ملک و ملت به کار آید.

از این رو ما ماموستایان و علمای اهل سنت استان کردستان، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای در دست گرفتن سکان هدایت قوه مجریه و تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و بازگرداندن کشور به ریل پیشرفت و توسعه دانسته و بدینوسیله حمایت قاطع خود از ایشان را در انتخاب ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ هجری شمسی اعلام می‌کنیم.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.