افتتاح بیست و یک پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان
07 تیر 1403 - 11:34
شناسه : 49076
1
به همت شهرداری منطقه یک همدان: همدان- پروژه‌های عمرانی منطقه یک با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، فرماندار، رییس شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیر منطقه یک و تعدادی از مدیران شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی در کوی خاتم افتتاح شد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان :  جابجایی کوی خاتمکوی خاتم، ایجاد پارک تخصصی، رفع ترافیک مدرس از خواسته‌های شهروندان کوی خاتم است.

در ابتدای این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تبریک نماینده ولی فقیه در استانو تشکر از مجموعه مدیریت شهری در ارایه خدمات عنوان کرد: سرانه‌ های مختلف در سطح منطقه یک در وضعیت خوبی قرار دارد که این تلاش قابل تقدیر است.

آیت الله شعبانی با اشاره به درخواست‌های اهالی کوی خاتم از شهرداری همدان اظهار داشت: جمعه بازار برای اهالی مشکلات زیادی ایجاد کرده است و نیازمند جابجایی است.

وی  با اشاره به ضرورت ایجاد پارک های تخصصی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم احداث تقاطع مدرس و رفع ترافیک گنج‌نامه با ملاحظات زیست محیطی است که  نیازمند کار کارشناسی است.

 

*پیگیری اجرای تقاطع مدرس در دستور کار شهرداری همدان قرار گیرد

 در ادامه رییس شورای اسلامی شهر همدان یکی از مهمترین سیاست های مدیریت شهری را توسعه متوازن شهری دانست و تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های شورای شهر، اجرای پروژه‌های کلان و ریز پروژه‌ها در بودجه ۴۴۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳  قرار دارد تا خدمات ارزشمندی به شهروندان ارایه گردد.

محمود مسگریان با اشاره به پیش بینی پروژه‌های کلان گفت: یکی از خواسته‌های شهروندان اجرای تقاطع مدرس است که هم در بودجه سال ۱۴۰۳ و هم طرح جامع ترافیک شهر همدان پیش بینی شده و امیدواریم با رفع موانع فنی و نظرات تخصصی این موضوع به نتیجه برسد.

 

*در اجرای پروژه تقاطع مدرس هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد

 همچنین شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های پروژه‌های منطقه یک اظهارکرد: پروژه های این منطقه مبتنی بر انسان محوری است تا کیفیت زندگی بالا برود و این موضوع مورد توجه قرار دارد.

سید مسعود حسینی افزود: با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر توسعه زمینهای ورزشی، ۱۵ زمین ورزشی افتتاح شد و تلاش شده اقدامات بر مدار محله محوری و مسجد محوری قرار بگیرد.

حسینی با اشاره به طرح پارک کوی خاتم گفت: مغازه‌ها و مشکلات مختلف این قسمت باز طراحی خواهد شد و انشالله آسیب های اجتماعی  رفع می‌شود .

وی به اهمیت پروژه پارک های فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت اشاره کرد و افزود: تلاش داریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و همکاری دستگاه‌های اجرایی زمینه جذب سرمایه گذار فراهم شود تا شاهد افزایش سرانه فضای سبز و رونق گردشگری باشیم.

وی پروژه‌های گردشگری را از اولویت‌های ویژه شهرداری دانست وافزود: اعلام می‌کنم سرمایه گذاری گردشگری پارک آبی با ۳۰۰ میلیارد تومان امضا شد و انشالله شاهد این اتفاقات مثبت در شهر همدان باشیم.

 

*شهرداری منطقه یک پشتیبان مالی پروژه‌های کلان شهر همدان است

همچنین در ادامه مدیر شهرداری منطقه یک که میزبان این مراسم بود با اشاره به خدمات منطقه یک بیان کرد: تامین منابع مالی پروژه‌های بزرگ در سال گذشته بر عهده منطقه یک بوده است که شامل تقاطع سردار همدانی، دیتا سنتر، ساختمان سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و سایر پروژه‌ها بودند.

مرتضی حضرت زاده یادآورد شد: ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه تقدیم شهروندان می شود و انشالله در ماه های آتی پروژه‌های دیگری نظیر ساختمان تجاری شهید فهمیده، مدرس و پارک های موضوعی تقدیم شهروندان می‌شود .

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.