افتتاح رسمی ستاد مسعود پزشکیان در شیراز
27 خرداد 1403 - 15:21
شناسه : 48631
0
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس خبر داد؛ موسوی از افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در شیراز خبر داد و گفت: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ستاد رسمی پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شیراز افتتاح خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، سید عبدالرزاق موسوی در نشست خبری ضمن تبریک فرا رسیدن عبد سعید قربان با بیان اینکه در شرایط خاصی به سر می‌بریم، اظهار داشت: حضور پزشکیان به عنوان تنها کاندیدای اصلاح‌طلب کشور در این دوره از انتخابات و انتخاب ایشان در بین سه کاندیدای اصلاح‌طلب فرصتی برای جبهه اصلاحات فراهم کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس از سفر دکتر پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هفته آینده به این استان خبر داد و گفت: مردم در این دوره حتما پای صندوق‌های رای می‌آیند

وی با بیان اینکه خوشبختانه انسجام خوبی در مجموعه اصلاح طلبان به وجود آمده است، افزود: پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت شورای نگهبان و اعلام تشکیل ستاد مرکزی پزشکیان، مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی ایشان در شیراز و سایر شهرستان‌های این استان نیز فراهم شد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس از آغاز به کار فعالیت ستاد انتخابات پزشکیان در استان خبر داد و گفت: کمیته‌ها به سرعت تشکیل شده است.شورای ستاد هر شهرستان را نیز تشکیل داده‌ایم و به نظر اصلاح طلبان شهرستان‌ها، ابلاغ رؤسای ستاد شهرستان‌ها را صادر کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های فارس نبز ستاد انتخاباتی پزشکیان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس در تالار احسان آغاز می‌شود.سخنران این مراسم انصاری لاری، استاندار اسبق فارس است.

وی همچنین از سفر پزشکیان طی هفته آینده در فارس خبر داد و تصریح کرد: ایجاد فضای مشارکت بیشتر مردم به نفع خود نظام است.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس ابراز امیدواری کرد که ۸ تیرماه تکرار دوم خرداد ۷۶ باشد.مناظره‌ها نیز فرصت خوبی ایجاد خواهد کرد.چهره‌های برجسته و متخصصین حوزه‌های مختلف از پزشکیان در کشور حمایت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بخش زبادی از مردم به دلیل بی اعتمادی در انتخابات‌های قبلی شرکت نکردند و تصورمان این است که پرشکیان می‌تواند اعتماد دوباره مردم را جلب کند. بر این باوریم که مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند و ما هم تلاش خواهیم کرد با بیان عملکرد پزشکیان به رونق فضای انتخابات کمک کنیم.

موسوی همچنین از حضور و مشارکت همه شهروندان در ستادهای انتخاباتی پزشکیان استقبال و اعلام کرد که درب‌های این ستاد به روی همه شهروندان باز است.در عین حال معتقدیم چنین روحیه‌ای در مردم ما وجود ندارد که همزمان در دو ستاد دو نقش را ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس تاکید کرد: امروز بررسی‌های فضای مجازی نشان می‌دهد میل به مشارکت در انتخابات روز به روز در حال افزایش است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.