یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
افتتاح ۱۴۲ باب کلاس درس در فارس
14 تیر 1403 - 14:04
شناسه : 49544
0
همزمان با برگزاری آیین افتتاح ۹۵۰ باب کلاس درسطح کشور؛ همزمان با برگزاری آیین بهره برداری از ۹۵۰ باب کلاس درس در سراسر کشور که باحضور سرپرست دولت برگزارشد ، از ۱۴۲ باب کلاس درس در فارس نیز بهره برداری شد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، در چهلمین روز شهادت شهیدان خدمت ۲۰ باب آموزشگاه با گنجایش ۱۴۲ کلاس درس ، یک باب هنرستان فنی وحرفه ای و ۳ باب فضای پرورشی همزمان با آیین افتتاح ۹۵۰ باب کلاس درس در سراسر کشور ،در فارس به بهره برداری رسیدند.

در این مراسم که بصورت وبینار در آموزشگاه خیرساز محمود طباطبایی شهر صدرا و باحضورمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس برگزار شد،رضایی کوچی با تقدیر از خدمات صادقانه دولت سیزدهم طی هزار روز گذشته خاطرنشان کرد : در طول عمردولت شهید دکتررییسی بیش از ۴۰۰ باب پروژه آموزشی وپرورشی با ظرفیت ۲ هزار کلاس درس در بیش از ۲۶۰ هزار متر مربع مساحت زیربنا ی آموزشی با اعتباری بالغ ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار احداث شدند که حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از این هزینه را خیرین مدرسه ساز تعهد داشتند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد:علاوه بر ساخت این پروژها اجرای بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع محوطه سازی مدارس ، ۲۵۰ هزار متر مربع ایزوگام پشت بام آموزشگاه،همراه با استاندارد سازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۵۰۰ باب کلاس درس از دیگر اقدامات عملکرد دولت شهید رییسی طی دوران خدمت بوده که قابل تکریم است.

وی اهتمام خیرین فرهنگ دوست را بانی ارتقای آموزشی آینده سازان دانست و افزود: آموزشگاه محل افتتاح مدارس نیز به همت خیر خانواده خیر مدرسه ساز کشور محمود طباطبایی در شهر جدید صدرا با ظرفیت ۶ کلاس درس احداث شده است که خیرات و برکات وافرعلمی را نصیب دانش آموزان خواهد کرد وبرای بانی نیز اجر وپاداش دنیوی بهمراه خواهد داشت.

 

گفتنی است دراین آیین که در حوزه مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو شیراز برگزار شد معاونین اداره کل نوسازی مدارس فارس و این حوزه آموزشی حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.