جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی در فارس
30 مهر 1402 - 15:21
شناسه : 38938
3
همزمان با هفته تربیت بدنی: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی و همچنین تجهیز ۱۲ خانه ورزش روستایی در فارس خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ
به گزارش جمهور آنلاین، مهدی سرفراز شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در یک نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی ۱۴ پروژه از جمله سالن، خوابگاه، زمین چمن و زمین تنیس میزن به نام شهدا در سطح استان افتتاح خواهند .شد
شکوهی افتتاح زمین چمن شهرستان‌های قیروکارزین، نی‌ریز، فسا، جویم، رستم و خانه وزنه برداری شیراز، زمین خاکی لارستان و همچنین تجهیز همزمان ۱۲خانه ورزش روستایی در شهرستان های فسا، میمند، قیروکارزین، آباده، بوانات، گراش، فیروزآباد، داراب، شیراز، بنارویه و اکبرآباد کوار را از جمله پروژه های شاخص هفته تربیت بدنی اعلام کرد.
وی با اشاره به ورزش بانوان گفت: ۸ سالن ورزشی به اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در سفراخیر وزیر تامین اعتبار خواهد شد
.
شکوهی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۲۳ میلیارد تومان از کل بودجه کل جذب نشده بود و پایان شهریور ماه آخرین زمان برای این مهم اعلام شده بود، اظهار کرد: با همکاری مجوعه ها این اعتبار جذب و برای جامعه هدف که ساخت و عمران بود، قرار خواهد گرفت و امیدواریم که بین ۳۰ تا ۵۰ پروژه عمرانی تا دهه فجر در اختیار جامعه ورزش قرار دهیم.
وی ادامه داد: دو پروژه افتتاح شده ولی زمین مانده ورزشگاه شهید سلیمانی و ورزشگاه پارس مجددا به لیست اعتبارات بازگشت و از اول مردادماه پیمانکار ورزشگاه شهید سلیمانی مستقر شده است همچنین تا آذرماه فضا سازی مجموعه نیز به پایان می‌رسد و پاییز امسال ورزشکاران می‌تواند از آن استفاده کنند.
سرفراز شکوهی به ورزشگاه پارس نیز اشاره کرد و افزود: چمن ورزشگاه بعد از ۳ سال کش و قوس توانستیم تحویل بگیریم و اکنون ۱۲ میلیارد مطالبه از قبل و ۵ میلیارد اعتبار جدید جهت تجهیزات نیاز است که به پیمانکار داده شود، خوشبختانه اکنون ۱۵ میلیارد از وزیر در سفر اخیر گرفته شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه پیست دو میدانی ورزشگاه پارس کاملا منهدم شده است ، گفت: این مهم به دلیل افتتاح زود هنگام و همچنین رعایت نکردن ایمنی لازم در آن زمان افتاق افتاده است که در حال حاضر متوجه شدیم که هیچ گونه فشاری را نمی‌تواند تحمل کند و کاملا منهدم گردیده وبرای استفاده حرفه ای مناسب نیست.
وی گفت: استان فارس در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور توانست بعد از تهران با پشت سر گذاشتن حریف های متعدد با کسب ۸۰ مدال طلا به نائب قهرمان برسد.
اجرای بیش از ۲هزار برنامه در هفته تربیت بدنی
صدیقه خواست خدایی دبیر هفته تربیت بدنی و ورزش فارس گفت: ۱۰۲۷ برنامه در بخش همگانی، ۱۰۳۷ برنامه در بخش قهرمانی، ۳۳ برنامه در حوزه جوانان، افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی و اجرای همایش بزرگ پیوند صنعت و ورزش و همایش بزرگ بانوان از برنامه های هفته ورزش و جوانان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.