یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
افزایش همکاری‌های کمیته امداد فارس با سازمان زندان‌ها
10 خرداد 1403 - 6:57
شناسه : 47763
1
انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بین کمیته امدادامام خمینی (ره) و سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان فارس: کمیته امداد و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی با هدف تقویت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس و اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان فارس و علی چهار محالی مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان های کشور، صبح سه شنبه ۸ خرداد ‌ماه سال جاری با هدف تقویت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس این تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.

علی رضا دشتی رئیس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیان کرد: تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان فارس با هدف تقویت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، با حضور مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد و اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان امضاء شد علی رضا دشتی گفت : موضوع این تفاهم نامه ارتقا و بهبود سطح همکاری مشترک دو دستگاه در جهت استقرار نظام عدالت اجتماعی ، کنترل آسیب های اجتماعی می باشد.وی همچنین بیان کرد: تقویت بنیان خانواده ، گسترش و تعمیق خدمات اجتماعی ، رفع مشکل معیشتی و به طور کلی حمایت از “گروه هدف “شامل خانوارهای سرپرست زندانی و زندانیان آزاد شده نیازمند نیز از دیگر موضوع های این تفاهم نامه می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ابتدا آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین دودستگاه ،ضمن تسلیت یادوخاطره شهدای خدمت و عزت را گرامی داشت و از مردم فهیم ، بصیر که با حضورشان صحنه های زیبایی دراستان وکشورخلق کردند قدر شناسی نمود.

موصلی در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه توسعه همکاری های مشترک ،فصل جدیدی در راستای حمایت ازخانواده های زندانی نیازمند فراهم خواهد شد. براساس هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، مطالبه دولت خدمتگزار سیزدهم و تدابیر دلسوزانه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور داشته اند رویکرد و جهت گیری مسیر خدمت در این نهاد مقدس در حوزه توانمند سازی اقتصادی برای خانواده های تحت حمایت با تمرکزبرتوسعه اشتغال به ویژه کسب وکارهای خرد صورت پذیرفته است.

وی همچنین افزود: در کنار توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت تلاش شده است به ابعاد دیگر توانمند سازی این خانواده ها در زمینه های فرهنگی واجتماعی توجه ویژه ای شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ادامه بیان کرد: علاوه بر توانمند سازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی امداد امام (ره) با حمایت دولت خدمتگزار و خیرین نیک اندیش استان فارس در سال گذشته در زمینه تأمین مسکن جامعه هدف در جلسه ای وبیناری باحضور ارزشمند رئیس جمهور شهید مان ،کمیته امداد استان گزارشی را ارئه نمود بیش از ۲هزار هفتاد دستگاه واحد مسکونی در استان فارس به خانواده های تحت حمایت اهداء شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.

موصلی اظهار داشت: بیش از ۴۷۵هزار نیکوکار و خیر درمسیر خدمت با .مجموعه امداد امام (ره) در استان فارس همراهی میکنند. بخشی ازاین حمایت ها از حمایت معنوی یک یتیم تا کسانی که زکات پرداخت میکنند و حتی نیک اندیشانی که در تأمین هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج در کاهش آلام این قشر از خانواده ها مساعدت و کمک می کنند،ظرفیت خوبی را در همراهی با نهاد مقدس امداد امام (ره) داریم.

در پایان وی گفت: در حدود یک هزارو۹۰۰خانواده به هر دلیلی سرپرست خانواده ها دریکی از زندان های استان هستند. در امداد امام (ره) افتخار خدمت به این خانواده ها را داریم و تلاش امدادگران نهاد مقدس امداد امام (ره) براین بوده است که با توجه به شرایط این خانواده ها و با درنظر گرفتن ضرورت ارتقای نظام عدالت اجتماعی در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات این اقشار اقدامات حمایتی خاصی صورت پذیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.