امروز با حضور حماسی و آگاهانه خود برگ زرین دیگری در انقلاب اسلامی ثبت می‌کنیم/ ادامه راه شهید رئیسی همان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌‌سالاری دینی در جهات مختلف است
08 تیر 1403 - 14:48
شناسه : 49185
1
شهردار کلانشهر شیراز : شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردمی در انتخابات گفت: امروز، روز سرنوشت‌سازی است و از مردم می‌خواهم با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق‌های رأی بیایند و با مشارکت خود، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنند.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، محمدحسن اسدی در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در آرامگاه سعدی رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردمی در انتخابات اظهار کرد: امروز، روز سرنوشت‌سازی است و از مردم می‌خواهم با احساس مسئولیت و تکلیف، پای صندوق‌های رأی بیایند و با مشارکت خود، برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کنند.

شهردار کلان‌شهر شیراز خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

اسدی با گرامیداشت یاد شهید جمهور و هیئت همراهشان، بر ادامه مسیر سیدالشهدای خدمت تأکید و بیان کرد: مردم با حضور پررنگ و بابصیرت خود به ادامه راه شهید رئیسی که همان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌‌سالاری دینی در جهات مختلف است، رأی می‌دهیم و از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا حمایت می‌کنیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین از ایجاد بستر حماسه‌آفرینی و شور و نشاط انتخاباتی توسط شهرداری این کلان‌شهر سخن گفت و عنوان کرد: مدیریت شهری با اهتمام و جدیت، بستر لازم را برای افزایش مشارکت مردمی در شهر ایجاد و فضاهایی فراهم کرد تا شور و نشاط اجتماعی در انتخابات حاصل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.