دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
امروز کسی را انتخاب کنیم که اطمینان می‌دهیم رویکرد درست‌تری دارد
15 تیر 1403 - 16:40
شناسه : 49651
2
نماینده ولی فقیه در استان همدان: هندان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز کسی را انتخاب کنیم که اطمینان می‌دهیم رویکرد درست‌تری دارد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور انلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، آیت الله حبیب الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان دقایقی پیش در مسجد شهید مدرس حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع خبرنگاران ابتدا از تلاش جامعه رسانه در اجرای یک اتفاق مهم انتخابات قدردانی کرد و گفت: همه ما نمی‌دانیم فردا چه کسی رئیس جمهور خواهد بود، اما هر کدام از کاندیداها که انتخاب شوند با اراده و انتخاب ملت بوده است.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه در طول ۱۳ دوره رئیس جمهورهایی را انتخاب کردیم که عملکردها و رویکردهای متفاوتی داشتند گفت: امروز کسی را انتخاب کنیم که اطمینان می‌دهیم رویکرد درست‌تری دارد.

وی با اشاره به اینکه اجازه ندهیم عده‌ای انتخاب کنند و همه در تعیین سرنوشت خود ورود کنند عنوان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری امیدواریم انتخابات پرشوری باشد که البته نسبت به هفته گذشته ستادها فعال‌تر شده بود و جای امیدواری است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شنبه که رئیس جمهور انتخاب شد کار را شروع کند و آنچه وعده کرده و مردم اعتماد کردند را محقق سازد خاطرنشان کرد: مراقب این اعتماد باشید و اگر وعده‌ای داده شد، عمل شود.

وی با اشاره به اینکه علت هجمه فراوان برای عدم مشارکت از سوی دشمن معلوم است گفت: مشارکت کمک می‌کند، رئیس جمهور آینده در عرصه بین‌المللی قوی ظاهر شود و قطعا انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.