جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
22 تیر 1400 - 13:44
شناسه : 5810
3
جمهور آنلاین/ نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شاهد ملاقات متعدد دولتمردان و وزیران دولت دوازدهم با رییس جمهوری منتخب برای انتقال تجربیات هستیم که این نشانه بلوغ سیاسی در کشور است.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی به درجه ای از بلوغ و کمال سیاسی رسیده است، که بر خلاف آنچه که در جابه جایی قدرت در آمریکای مدعی شاهد آن بودیم، امر خطیر انتقال قدرت در محیط و بستری آرام و همدلانه در حال انجام است.

وی اظهار کرد: اینکه مسوولان فعلی به شکل خالصانه تجربیات خود را در اختیار رییس جمهوری منتخب قرار داده و مشکلات و شرایط کشور را بیان می کنند، نشانه اعتلای سیاسی است و یقینا رییس جمهوری منتخب با استفاده از تجربیات دولت فعلی، در رفع مشکلات کشور موفق‌تر خواهد بود.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس بیان کرد: امروز در  کشورهای منطقه خاورمیانه شاهد جار و جنجال های فراوان سیاسی در تغییرات دولت هستیم اما بلوغ سیاسی در کشور ما به چنین مرحله افتخارآمیزی رسیده است که تغییر قدرت و چرخش نخبگانی به راحتی و بدون هیچ نگرانی و چالشی انجام می شود.

احمدپور فدکی گفت: این همدلی و همراهی های مسوولان قدیم و جدید کشور در جهان دیده می شود و این رفتار حسنه، جایگاه  و اعتبار ما را در جهان مضاعف می کند.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشور ما در سایه اتحاد و همدلی پیروز شد و در ۴۰ سال گذشته هم هرجا بر موانع و هجمه های استکبار جهانی فائق آمده ایم به دلیل وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان بوده است.

شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

 

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.