پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
برف روبی بیش از ۳۸۰۰کیلومتر باند رفت و برگشت از محورهای استان چهارمحال و بختیاری
07 بهمن 1402 - 14:18
شناسه : 42820
3
مهوش نوری زاده_ چهار محال و بختیاری_ روح الله غلامی مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در 6بهمن بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۰۰کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی استان برفروبی شد.
ارسال توسط : نویسنده : مهوش نوری زاده منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از انجام ۴۰۰ مورد امداد رسانی ، کمک و رهاسازی و ۶۰ مسافر اسکان موقت در راهدار خانه ها در این مدت یاد شده خبر داد .
وی با اشاره به مصرف بیش از ۱۲۰۰تن شن و نمک برای محورها در این مدت،هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان‌ مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.
وی یادآور شد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.
قابل ذکر است پس از بسته شدن گردنه چری و شاه منصوری در مسیر محور شهرکرد-مسجد سلیمان که به دلیل برف و کولاک شدید و نبود ایمنی کافی مسدود اعلام شده بود ، محور فوق با تلاش عوامل راهداری ساعت ۷و ۳۰ دقیقه صبح در۷ بهمن بازگشایی گردید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.