یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس
23 خرداد 1403 - 7:42
شناسه : 48308
3
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس از برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 21 هزار مترمربع برپا می شود.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، محسن نهاوندی، در جمع خبرنگاران پیرامون بیست و یکمین نمایشگاه خودرو استان فارس با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۲۱ هزار مترمربع برپا می شود که کمبود فضا داشتیم و با ایجاد زیرساخت های جدید در سال آینده این نمایشگاه با تعداد بیشتری از شرکت ها برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه ۳۲ شرکت از ۱۵ هلدینگ اصلی کشور حضور دارند و نمایشگاه فارس اهمیت ویژه ای برای شرکت های خودروسازی دارد و رونمایی های مختلفی را در این ایام شاهد خواهیم بود، گفت: ۱۶ رونمایی از شرکت های مختلف داریم و بخشی از آن از فارس و بخشی از تهران است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دستاوردهای زیادی دارد و با خودروسازان و خودروهای روز آشنا می شوند، اظهار کرد: ۹ خوردوی سنگین و هفت خودرو سبک رونمایی می شود که این حجم از رونمایی بی نظیر بوده است.

نهاوندی گفت: در بحث بازدیدکننده و مخاطب نمایشگاه های فارس از بازدیدکننده بیشتری نسبت به برخی استان ها، برخوردار است و اگر استان فارس فضای بیشتری داشته باشد، در حوزه گردشگری هم بیشتر می تواند نقش آفرینی کند.

علی منصوریان کاشانی، گفت: شیراز را به عنوان هاب جنوب کشور می دانیم و از ۱۵ هلدینگ کشور دعوت شد و ۳۲ شرکت خوردویی حضور یافتند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

مدیرعامل شرکت ایدرو اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط واردات و خودرو در کشور تقاضا بیشتر بود اما به خاطر کمبود فضای موجود نمایشگاهی برخی نتوانستند حضور یابند.

وی گفت: اولین نمایشگاه خودرو سال هست و پیرو نگاه وزارت صمت در خصوص خودروهای برقی، از این نوع خودروها دعوت به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت ایدرو افزود: گروه مپنا را داریم که پیشرو در بحث خودروهای برقی و دستاوردهای شارژ برقی به معرض دید قرار می دهند و شرکت هایی از کشورهای چین، ژاپن، آلمان، کره جنوبی و ایران در نمایشگاه حاضر هستند که اطمینان دارم مورد استقبال علاقمندان قرار می گیرد.

رضا احدی، افزود: با موضوع متراژ مشکل داشتیم فضا برای حضور کمپرها نبود، برای کمپرهای ظرفیت فضایی وجود نداشت و با تلاش های شکل گرفته زیرساخت هایی انجام شود که برای سال های آینده شرکت های بیشتری را دعوت کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت ایدرو اظهار کرد: شیراز به عنوان قطب جنوب کشور ظرفیت و توانایی دارد بتواند نمایشگاه هایی در سطح تهران برگزار کند و سابقه ۱۶ رونمایی همزمان وجود نداشته است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.