پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
برگزاری توان افزایی و ارزیابی در اردوگاه نصر و سد اکباتان همدان
08 آبان 1402 - 16:21
شناسه : 39176
11
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان همدان- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: با توجه به آغاز فصول سرد و بارشی و به منظور ارزیابی و تمرین های تخصصی و پاسخگویی به حوادث احتمالی، توان افزایی و ارزیابی ۱۰ تیم عملیاتی آقایان هلال احمر استان به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در اردوگاه نصر اجرا شد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهورآنلاین، فضل‌الله کلهری اظهار کرد: نجاتگران در این مانور با تجهیزات انفرادی و گروهی به اجرای تمرینات آمادگی جسمانی و پیاده روی صبگاهی، برپایی اسکان اضطراری، آموزش و کار با تجهیزات موتوری و لجستیکی و تخلیه آب با موتورهای روبین زیر نظر کارشناسان پرداختند که در همین راستا چالش‌ها و ظرفیت‌های تیم‌های امدادی مورد ارزیابی و در خصوص کمبودها و نیازها در حوزه عملیات احصا شد.

وی با اشاره بر اجرای طرح‌های ارتقای آمادگی تیم های عملیاتی در مواجهه با حوادث تاکید کرد و افزود: مخاطرات و بلایای طبیعی قابل پیش‌بینی نیستند اما با اجرای مانور، آموزش و پیشگیری می‌توان خسارت‌های ناشی از حوادث را کاهش داد و باید تلاش کنیم که با برگزاری برنامه‌های مختلف، آمادگی مقابله با حوادث طبیعی افزایش یابد.

کلهری ادامه داد: پیش از بحران و اضطرار، نیاز است امکان سنجی و تهیه بانک اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از امکانات این بخش در مواقع بحران استفاده کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.