جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
بهترین مکان برای نشر ارزش‌ها و کسب هویت مذهبی آموزش‌و‌پرورش است
04 بهمن 1402 - 12:15
شناسه : 42710
4
استاندار همدان: همدان- استاندارهمدان گفت: بهترین مکان برای نشرارزش‌ها و کسب هویت مذهبی آموزش ‌و‌پرورش است و سن طلایی یادگیری کودکان و نوجوانان نیز ازپیش‌دبستانی تا ابتدایی است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : کتیبه نیوز
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، به قل از کتیبه نیوز، دکترعلیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارهمدان درجلسه‌ی شورای آموزش ‌و‌پرورش استان با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)،اظهار کرد: حضور فعالانه و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در اقدامات و فعالیت‌ها باعث کسب اعتبار شخصیتی و هویتی است.

وی افزود: بیان دانش‌آموزان برای گروه‌های دوستانه و همسالان تأثیرگذارتر بوده و اثربخشی عمیق‌تری دارد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بر وحدت، انسجام ملی و توجه به مشترکات هموطنان برای حضوردرانتخابات تأکید دارند.

استاندارهمدان گفت: بهترین مکان برای نشرارزش‌ها و کسب هویت مذهبی آموزش‌و‌پرورش است و سن طلایی یادگیری کودکان و نوجوانان نیز ازپیش‌دبستانی تا ابتدایی است.

وی با اشاره به تقویت انسجام ملی و حب به وطن و ایران اسلامی مورد تأکید است افزود: باید در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش از ظرفیت‌های هنری استفاده شود.

کسب رتبه‌ی اول استان همدان در طرح مشارکت غربالگری دانش‌آموزان در سطح کشور

قاسمی فرزاد اظهارکرد: به همت پرسنل اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش در حوزه‌ی غربالگری دانش‌آموزان حائز رتبه اول درسطح کشور شدیم.

وی افزود:غربالگری دانش‌آموزان با رویکرد توجه به آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌ دانش‌آموزی و خانواده‌ها توسط اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش انجام شد.

استاندارهمدان گفت: باید براساس غربالگری دانش‌آموزانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند شناسایی کنیم و به دنبال رفع عوامل دراین زمینه باشیم.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌ها توسط دانش‌آموزان و با مسئول‌سازی ومسئولیت‌پذیری آن‌ها باید انجام شودافزود: قرارگاه ایران قوی برای مشارکت حداکثری درآموزش‌و‌پرورش تشکیل شده است.

وی گفت: در۱۱ اسفندماه شاهد برگزاری با شکوه و حماسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.