پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
بهسازی ۸۰ درصد از روستاهای اسد آباد
30 آبان 1402 - 23:31
شناسه : 40075
3
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد : همدان- مدیر بنیاد مسکن شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون 80 درصد از روستاهای بالای 20 خانواده در این شهرستان بهسازی شده است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهورآنلاین، یاسربابایی اظهارکرد: این شهرستان دارای ۹۸ روستای دارای سکنه ، که شامل ۱۳۹۸۴ خانوار روستایی و ۱۱۴۰۰ واحد مسکونی روستایی است.

وی در خصوص اجرای طرح هادی در شهرستان اسد آباد گفت: در اجرای طرح هادی یا بهسازی روستاها فاز اول بهسازی ۸۰ درصد روستاها معادل ۷۸ روستا آغاز شده که از این تعداد بهسازی فاز اول ۶۴ روستا به بهره برداری رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن اسدآباد با اشاره به اجرای فاز دوم بهسازی در این شهرستان ادامه داد: بهسازی ۶۲ روستا شروع شده که از این تعداد بهسازی ۳۰ روستا به اتمام رسیده و مابقی در حال انجام است.

بابایی با بیان اینکه در بخش بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تاکنون ۵۳۴۰ واحد مسکونی معادل ۴۷ درصد واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است، بیان کرد: سهمیه امسال ۵۳۰ فقره بوده است که از این تعداد ۴۴۷ فقره به بانکهای عامل معرفی و ۲۰۷ نفر نیز موفق به عقد قرارداد با بانکها شده اند و تعداد ۱۱۷ نفر هم موفق به دریافت پایانکار ساختمانی شده اند. مدیر بنیاد مسکن اسد آباد به زیرسازی معابر اصلی هم اشاره کرد و ابراز داشت: امسال معادل ۲۸ کیلومتر زیرسازی در این شهرستان انجام شده و ۱۳۲۵ متر طول نیز جدول گذاری و ۲۰۳۰ متر مربع نیز جداره سازی و سنگفرش نیز انجام و به بهره برداری رسید.

این مسئول در زمینه اجرای طرح هادی یا بهسازی در روستاهای اسدآباد هم اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۹ طرح در ۳۸ روستا طرح هادی اجرا شده است که شامل طرح های آسفالت ریزی معابر، زیرسازی، جدول گذاری، جداره سازی و اجرای سنگفرش بوده است.

وی گفت: به دنبال اجرای این طرح امسال به میزان ۲۳/۲۲ کیلومتر و به مساحت ۱۵۸۹۰۰ متر مربع آسفالت ریزی انجام شد.

بابایی با اشاره به صدور اسناد روستایی افزود: با همکاری اداره ثبت تاکنون ۱۱۵۵۹ جلد سند روستایی در این شهرستان صادر شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.