پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
بیش از ۱۱ میلیارد ریال وام فرزندآوری در همدان پرداخت شده است
29 اسفند 1402 - 18:32
شناسه : 45193
1
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان: همدان- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری به ۱۹ هزار نفر در استان طی ۱۱ ماه امسال پرداخت شده است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش  جمهور آنلاین، حسن پیمانی در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سالجاری ۲۴ هزار و ۳۴۱ نفر در سامانه مربوطه برای تسهیلات فرزندآوری در همدان ثبت نام کردند و تاکنون به ۱۹ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان ۸۵ درصد محقق شده است افزود: در مدت زمان مشابه سال گذشته مبلغ هشت هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با قدردانی از عملکرد بانک‌ها در این حوزه گفت: بانک ملی با ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال، بانک ملت با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال، بانک صادرات با هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال، بانک تجارت با هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال و بانک کشاورزی با ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات پنج بانک عامل برتری هستند که بیشترین پرداختی ها را در تسهیلات فرزندآوری به خود اختصاص دادند.

پیمانی اظهار کرد: استان همدان با پیگیری های استاندار از نظر وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در وضعیت قابل قبول و مطلوبی قرار دارد و عقب افتادگی نداریم، عملکرد بالای ۹۰ درصد است و به دلیل اینکه پرداخت تعدادی از تسهیلات از سال قبل به امسال واگذار شده بود درصد تحقق به بالای ۹۰ نرسید.

* ۳۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شد

وی ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج سالجاری در ۱۱ ماهه سالجاری تعداد ۲۰ هزار و ۲۱۷ نفرثبت نامی کردند که به ۱۷ هزار و ۶۷ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، پرداخت تسهیلات ازدواج در ۱۱ ماهه سالجاری را ۳۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته مبلغ پرداختی تسهیلات ازدواج مبلغ ۲۵ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت زمان مشابه شاهد افزایش ۴۰ درصدی در پرداخت تسهیلات ازدواج در استان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.