یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد جوجه‌ریزی همدان تا نیمه آذر ماه
18 آذر 1402 - 14:52
شناسه : 40660
2
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در جلسه قرارگاه امنیت غذایی از برنامه‌ریزی‌های مدون تامین و توزیع مرغ گرم در ماه‌های پایان سال خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهورآنلاین، رضا بهراملو در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به آمار جوجه‌ریزی در نیمه اول آذر ماه اظهار کرد: طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۴۹۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این رقم نشان از تحقق صد درصدی جوجه‌ریزی در استان همدان دارد افزود: این مهم با تعامل تولیدکنندگان و جهاد کشاورزی میسر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تصریح کرد: برنامه هر شهرستان نسبت به میزان جوجه‌ریزی آذر ماه تعیین و ابلاغ شده به طوری که شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، تویسرکان و رزن تحقق بیش از صد درصدی را عملیاتی کردند.

وی میزان جوجه ریزی در ماه‌های اخیر را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی دانست و یادآور شد: اجرای تعهد جوجه‌ریزی برای تامین مطمئن مرغ مورد نیاز شهروندان استان و ارتقای کیفیت تولید مد نظر است.

بهراملو از برنامه‌ریزی‌های مدون تامین و توزیع مرغ گرم در ماه‌های پایان سال خبر داد و گفت: این مهم با جدیت در حال پیگیری و برنامه‌ریزی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.