یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
تدوین برنامه ای جامع در حوزه ورزش در سال آینده در دستور کار قرار گیرد
11 بهمن 1402 - 17:14
شناسه : 43067
1
مدیرکل صداوسیمای فارس: جلسه اندیشه ورزی در حوزه ورزش و برنامه سازی با حضور دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس و دکتر خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مدیرکل صداوسیمای فارس در این جلسه گفت: ورزش سالهاست از یک پدیده و فعالیت اجتماعی فراتر رفته است و تبدیل به نهاد اجتماعی شده است که این نهاد اجتماعی رابطه پیوسته با نهادهای دیگر یا وابسته به حوزه های دیگر دارد و این پیوستگی و وابستگی از صنعت و اقتصاد تا فرهنگ و اجتماع و از نشاط فردی تا کاهش آسیب های اجتماعی را شامل می شود.

پهلوانیان اضافه کرد: یکی از نهادهایی که با نهاد ورزش هم پیوستگی و وابستگی دارد حوزه رسانه است و اگر رشد و نمو ورزش در بستر صنعت است ، بستر ساز آن رسانه است بویژه در ورزش قهرمانی و اگر توسعه بخشی از آن مثل ورزش همگانی بخواهد در بین توده ها رخ دهد واسط آن رسانه است.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: رسانه باید در حوزه معرفی ، ترویج و مطالبه گری و چالش حاضر باشد و صداوسیما بعنوان رسانه خدمات رسان و عام المنفعه باید در این سه حوزه فعال باشد و آن را معرفی و ترویج کند و مطالبات را با مختصات شجاعت و صراحت و ویژگی های محترمانه، منصفانه و مشفقانه پیگیری کند.

پهلوانیان با بیان اینکه ترویج ورزش ترویج حسنه ، خیر و امر به معروف است خواستار تدوین برنامه ای جامع در حوزه ورزش برای سال آینده شد که مشخص کند باید در این حوزه به چه موضوعی ، چه میزان و چه موقع پرداخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این جلسه گفت: صداوسیمای جایی است که می تواند ورزش را در جامعه همه گیر کند و ورزش عمود خیمه جامعه است و هر وقت پرقدرت باشد جامعه سرزنده و بانشاط خواهد بود.

رحیم خداجو با بیان اینکه صداوسیمای در عرصه همگانی کردن ورزش زحمت کشیده است که جای قدردانی دارد افزود: کارکنان صداوسیمای فارس در مسابقه فوتسال دوستانه ایران و روسیه بخوبی تلاش کردند و این رویداد بزرگ بخوبی پوشش داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: هیچ پدیده ای در جامعه مثل ورزش اینقدر پرقدرت و پر نفوذ نیست و ورزش قدرت سیاسی دارد و بهترین پدیده در حوزه دیپلماسی در کشور است.

خداجو افزود: نقش ورزش در بخش های سلامت، غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت های سیاسی و اجتماعی بسیار پررنگ و اثر گذار است و مهمترین رسالت ما ترویج ورزش همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با برشمردن کمبودها و مشکلات در حوزه ورزش از جمله نداشتن امکانات و تجهیزات و کمبود مربیان متخصص در راستای توسعه ورزش همگانی خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های برای توسعه و رفع کمبودها در این حوزه شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس به جهت پوشش ورزش در استان اعلام کرد پنج شنبه ۱۲ بهمن از قهرمانان و مدال آوران آسیایی و پارآسیایی استان فارس در مسابقات هانگژو چین تقدیر خواهد شد که امیدواریم این رویداد از صداوسیمای فارس بخوبی پوشش داده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.