یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان
20 دی 1402 - 10:17
شناسه : 41786
3
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اعلام کرد ؛ عظیمی گفت: تعادل و توازن بخشي در ايجاد و توسعه شهرك ها و نواحي صنعتي در مناطق مختلف استان با هدف توزيع اشتغال در همه مناطق استان در اولويت اين شركت قرارگرفته و با حمايت استاندار فارس عملياتي مي شود.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین ، سید مسعود عظیمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه فارس از استان های وسیع کشور با ۳۷شهرستان است که همه شهرستان های آن حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است، اظهار داشت:برخی از این شهرک ها و نواحی صنعتی بویژه در شهرستان های جدید استان ،در مراحل اولیه ایجاد زیرساخت قراردارد که برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت ها باهدف تسریع در واگذاری آنها به متقاضیان اجرایی خواهدشد.

وی با اشاره به ایجاد ۶۳ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت شرکت شهرک های صنعتی فارس در استان گفت:توسعه کیفی شهرک های صنعتی باهدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمایه گذاران با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین توسعه شهرک های صنعتی تقاضامحور را از دیگر برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت:در این زمینه از تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای طرح های توسعه ای استفاده خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه مساحت فعلی اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی فارس متناسب با وسعت ، ظرفیت ها و توانمندی های استان نیست گفت: با تدوین و اجرای برنامه ای جامع و عملیاتی طرح های توسعه ای و ایجادی شهرک ها و نواحی صنعتی شتاب خواهد گرفت تا بسترسازی مناسبی برای توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در استان فراهم شود.

وی افزود:مسائل و مشکلات مربوط به تملک اراضی در شهرک ها و نواحی ،احصا و اواویت بندی می شود و بر اساس آن با تعامل با دستگاه های حاکمیتی به دنبال رفع آنها خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی تخصصی و صنفی را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان فارس با اولویت پیگیری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.