تعامل و هم اندیشی بنیاد مسکن شیراز و منابع طبیعی شهرستان شیراز در راستای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن
09 تیر 1403 - 13:24
شناسه : 49289
2
نشست مشترک مدیریت بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز و ریاست اداره منابع طبیعی این شهرستان مطرح شد ؛ نشست مشترک مدیریت بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز و ریاست اداره منابع طبیعی این شهرستان با موضوع بررسی فعالیتهای مشترک هر دو اداره درجهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیراز برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز در حاشیه این نشست با ارائه گزارشی از پیشرفت های طرح های نهضت ملی مسکن در این شهرستان بر لزوم تعامل و هم افزایی برای پیشبرد این طرح ها تاکید کرد. وی به طرح مسکونی نشاط سلطان آباد شیراز به عنوان یکی از طرح‌های با زیر ساخت قوی و‌مستحکم که با مشارکت بنیاد مسکن اجرا شده است، اشاره کرد و گفت: این پروژه مسکونی یک هزار و ۶۲۰ واحد مسکونی ظرفیت دارد و بین پنج تا شش هزار نفر در این مجتمع سکونت خواهند داشت.

ابراهیمی ادامه داد : پنج ناحیه مسکونی در شهرک نشاط سلطان آباد شیراز در نظر گرفته شده که همه خدمات روبنایی و زیر بنایی آب، برق و گاز برای آن پیش‌بینی شده است.

محسن ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن شیراز به عملکرد این شهرستان در بحث نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در شیراز یک پروژه ۸۴۸ واحدی داریم که کار توسط بنیاد مسکن آغاز شده و در مرحله اسکلت قرار دارد.یک پروژه ۴۹۶ واحدی نیز تعریف شده که خوشبختانه در حال تحویل به متقاضیان است.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه ۳۳۶ واحدی زیتون نیز به بنیاد مسکن شهرستان شیراز واگذار شده که زمین آن تحویل داده شده و کار آماده سازی در حال انجام است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.