جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
تمامی راههای اصلی و فرعی همدان باز است
13 بهمن 1402 - 12:26
شناسه : 43131
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان: همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همه راه‌های استان با وجود بارش برف از شب پنجشنبه تاکنون به همت راهداری و با انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، مهرداد آهکی اظهار کرد: همه محورهای اصلی، فرعی و گردنه ها در استان با تلاش بی وقفه پلیس راه و راهداران باز است و تردد با زنجیر چرخ در آنها ادامه دارد.

وی افزود: راه های روستایی مسدود استان همدان نیز در مرحله بعد احصا می شود و با تلاش ماموران راهداری تا ساعاتی دیگر بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از شامگاه گذشته بیش از سه هزار کیلومتر باند برفروبی توسط راهداران انجام شده است.

آهکی گفت: توصیه میکنم هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کنند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اهمیت مساله سرعت در فرایند خدمات‌رسانی‌ به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان در جریان بارش برف گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و همراهی رسانه‌ها باعث مدیریت بهتر سفر و ترافیک در راه‌های استان شده است.

وی افزود: ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

آهکی گفت: استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.