یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
توسعه پژوهشی و علمی علوم پزشکی همدان از سال گذشته چشمگیر بوده است
15 آذر 1402 - 22:39
شناسه : 40610
1
استاندار همدان: همدات- استاندار همدان با اشاره به ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی طی یک سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: توسعه پژوهشی و علمی علوم پزشکی همدان از سال گذشته چشمگیر و شایسته قدردانی بوده است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد  در آیین اختتامیه هفته پژوهش با ادای احترام و درود و تحیات محضر شهدای هسته‌ای، علمی و جمیع شهدای اسلام، از رؤسای دانشگاه‌ها برای تشریک مساعی و معاضدت در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش قدردانی و اظهار کرد: اصل این است دانشگاه‌ها پیشرو و پیشگام توسعه در تحقیق و پژوهش باشند و کارکرد پژوهش این است که به محصول و عمل منجر شود که به لطف خداوند این اقدامات در حوزه دانش بنیان، منتج به اقدامات خوبی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان در زمره سرآمدان علمی پژوهشی کشور هستند گفت: از دکتر مجذوبی، رییس و دکتر شکوهی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی می‌کنم که تلاش‌های موثری از سال گذشته در ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی علوم مختلف حوزه سلامت داشته‌اند.

استاندار همدان ادامه داد: خوشبختانه عرصه پژوهش مورد مداخله و دستبرد قرار نگرفته و به شایستگی، مسیر خود را در سالهای بعد از انقلاب طی کرده است و نقطه ثقل حقد‌ و‌ کینه دشمن همینجاست چون ایرانی دارای نبوغ و استعداد سرشار است و نمی‌توانند با انحصاری کردن منابع و امکانات علمی، به چپاول دیگر کشورها بپردازند.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند، رشد و پیشرفت علمی کشور بسیار چشمگیر بوده که در سایه نبوغ و استعداد و خلاقیت‌های سرشار فرزندان این سرزمین محقق شده است و کشور ما امروز تاوان خوداتکایی و تمامیت ارضی را می‌دهد و دشمن همه تلاش خود را برای چندپاره کردن و جزیره‌ای کردن کشور به کار بسته اما رهبر انقلاب با هوش سرشار خود متوجه این اتفاق هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف خود دست یابند.

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه اصل دین و قرآن در هدایت کشور موثر است تشریح کرد: دستیابی به قله‌های رشد و پیشرفت با وجود این فرزندان پرتلاش و با انگیزه چندان دور نیست و همه کسانی که در این مسیر تلاش ‌می‌کنند شایسته تحسین و تقدیر هستند.

وی در پایان از همه کسانی که در برپایی آیین‌ها و برنامه‌های هفته پژوهش مشارکت داشته‌اند قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود سال آینده دستاوردهای بیشتری در سطح استان در عرصه پژوهش داشته باشیم و تحقیق و پژوهش را برای ارتقای بهره‌وری در همه عرصه‌ها رقم بزنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.