ثبت نام ۴۳ نفر در آخرین روز نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری
14 خرداد 1403 - 19:20
شناسه : 48000
0
آخرین روز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ آغاز شد و ۴۳ نفر طی امروز دوشنبه با حضور در ستاد انتخابات ثبت نام کرده‌اند.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه، آخرین روز ثبت نام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شد.

تا روز گذشته مجموعاً ۳۷ نفر در این انتخابات ثبت نام کردند و امروز نیز ۴۳ نفر فرآیند ثبت نام را طی کردند و جمعا ۸۰ نفر در این دوره از انتخابات ثبت نام کردند.

به گزارش تسنیم، در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

الیاس نادران اولین ثبت نام کننده روز آخر

الیاس نادران نماینده ادوار مجلس اولین کسی بود که در همان دقایق اولیه با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

الیاس نادران نمایندگی ۴ دوره مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم را در کارنامه خود دارد.

ثبت نام حسن سبحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سبحانی استاد دانشگاه در رشته اقتصاد است و در دوره‌های پنجم، ششم و هفتم نمایندگی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته است.

حسن کامران و احمد اکبری در انتخابات ثبت‌نام کردند

حسن کامران نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در دوره‌های چهارم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم اصفهان را برعهده داشته‌ است.

حجت‌الاسلام احمد اکبری، مدرس حوزه علمیه نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور، فرآیند نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تکمیل کرد.

قاسم جاسمی و حمیده زرآبادی در انتخابات ثبت‌نام کردند

قاسم جاسمی نماینده ادوار کرمانشاه و حمیده زرآبادی نماینده اسبق قزوین با حضور در ساختمان وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند.

جاسمی در دوره‌ دهم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم کرمانشاه و زرآبادی نمایندگی دوره دهم مردم قزوین در مجلس را به عهده داشت.

محمد ناظمی اردکانی در انتخابات ثبت‌نام کرد

محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با حضور در ستاد انتخابات در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی وزیر تعاون در دولت اول احمدی‌نژاد بود و همچنین سابقه استانداری قم و ریاست سازمان ملی استاندارد را در کارنامه خود دارد.

سبحانی: اجرای اصول قانون اساسی تنها راه نجات کشور است

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اینجانب ضمن اذعان به انبوه مشکلات خطیری که کشور با آن روبرو است و مطلع از آثار سوء افت سرمایه اجتماعی و پیامدهای مخرب آن در شرایط فعلی و دهه پیش رو، التزام ریاست قوه اجرایی به اجرای همه اصول قانون اساسی را تنها راه مسالمت آمیزی می‌دانم که می‌تواند مشروط به همراهی همه ملت ایران، طی یک برنامه منضبط و نفس‌گیر میان‌مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود در کشور را مقدمتاً کاهش و سپس کنترل کند.

علیرضا ورناصری و حمید کریمی در انتخابات ثبت‌نام کردند

علیرضا ورناصری نماینده ادوار مسجد سلیمان و حمید کریمی نماینده اسبق ایلام با حضور در ساختمان وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ثبت نام کردند.

نادران:۲۰ سال به مشاوره‌هایم عمل نکردند وارد صحنه شدم

الیاس نادران نماینده ادوار مجلس به عنوان نخستین داوطلب حضور در عرصه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز پایانی ثبت نام‌ها با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: با شعار «نجات اقتصاد ایران» پا به این عرصه گذاشتم.

نماینده ادوار مجلس افزود: ۲۰ سال در انتخابات‌های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها توصیه‌هایی را به آنها داشتم اما در عمل اجرا نکردند و اقتصاد کشور به نقطه مطلوب خود نرسید، از این رو احساس تکلیف کردم تا خودم آستین بالا زده و وارد صحنه شوم.

علی آذری و محمدرضا اسکندی در انتخابات ثبت‌نام کردند

محمدرضا اسکندری وزیر اسبق کشاورزی و علی آذری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ,

اردشیر مطهری و وحید جلال‌زاده در انتخابات ثبت‌نام کردند

اردشیر مطهری نماینده سابق گرمسار و وحید جلال زاده نماینده سابق ارومیه با حضور در ساختمان وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ثبت نام کردند.

اسحاق جهانگیری در انتخابات ثبت‌نام کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در ساختمان وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پیش از این در انتخابات سال ۹۶ نیز کاندیدای ریاست‌جمهوری شده بود که در آن سال به نفع حسن روحانی از انتخابات کنار کشید.

محمد رویانیان و حسن نوروزی در انتخابات ثبت‌نام کردند

محمد رویانیان رئیس اسبق پلیس راهور و حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

جهانگیری: حل مشکلات با مشارکت و اعتماد مردم میسر است

اسحاق جهانگیری داوطلب شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان فرآیند نام‌نویسی در انتخابات، طی سخنانی با بیان اینکه حال ایران خوب نیست، گفت: علیرغم همه تلاش‌ها و دستاوردهایِ حاصله، امروز، نتیجه رضایت بخش نیست و روشن است که کشور در شرایط پیچیده، و مردم در وضعیت سختی قرار دارند.

وی افرود: تکیه بر توان ملی، قدرت بازدارندگی و تعامل با جهان و حل مساله تحریم‌های ظالمانه با تاکید بر اصل عزت، حکمت و مصلحت و همچنین رعایت عزت و شرافت و کرامت انسان، به ویژه نسل جوان و زنان و دختران از دیگر شروط پشت‌سر گذاشتن بحران‌ها است.

ثبت نام گروسی، وکیلی و شیخ در انتخابات ریاست جمهوری

حسین گروسی، حجت‌الاسلام مهدی شیخ و محمدعلی وکیلی نمایندگان ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کردند.

نامی، زاهدی و افشار در انتخابات ثبت نام کردند

در ادامه آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، محمدحسن نامی رئیس فعلی سازمان مدیریت بحران، محمدمهدی زاهدی وزیر اسبق علوم و علیرضا افشار فرمانده اسبق بسیج و معاون اسبق وزارت کشور با حضور در ساختمان وزارت کشور، در انتخابات ثبت نام کردند.

مصطفی پورمحمدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر اسبق کشور با حضور در ساختمان وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی هم اکنون دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و در دولت نهم وزیر کشور و در دولت یازدهم، وزیر دادگستری بود. وی همچنین از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ ریاست سازمان بازرسی کل کشور را به‌عهده داشت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ,

شمس‌الدین حسینی و اصغر سلیمی در انتخابات ثبت‌نام کردند

سیدشمس‌الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و دارایی، اصغر سلیمی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

محمدباقر قالیباف وارد ستاد انتخابات شد

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

قالیباف علاوه بر ریاست فعلی مجلس شورای اسلامی، ریاست ۴ ساله مجلس یازدهم و شهرداری تهران در بین سالهای ۸۴ تا ۹۶ و پیش از آن فرماندهی نیروی انتظامی را در کارنامه سیاسی خود دارد.

پورمحمدی: به هوش مصنوعی باور عمیق دارم

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم، پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی گفت: من به توان برجسته جوانان و زنان کشورم و همچنین هوش مصنوعی باور عمیق دارم. نگرانی‌های مردم را نباید نادیده گرفت. یقین دارم می‌توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم از این رو اندوهگینم.

این وزیر دادگستری اسبق در پایان تأکید کرد: نام دولتم «دولت قرار» و اولویت‌های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما تحقق این ۳ اولویت کلیدی است.

بهاروند، چنارانی، صادقی، موسوی و نیکزاد در انتخابات ثبت‌نام کردند

عبدالرحیم بهاروند، هاجر چنارانی، ضرغام صادقی و حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی که هر ۴ نفر از نمایندگان ادوار مجلس هستند و اکبر نیکزاد رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند.

وحدتی، کوهکن و حسینی در انتخابات ثبت‌نام کردند

محمد وحدتی،‌ محسن کوهکن و سیدعلی حسینی که هر ۳ از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به شمار می‌روند، با حضور در ستاد انتخابات کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کردند.

قالیباف: آمدم تا رکود دهه ۹۰ در کشور حاکم نشود

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام خود به عنوان داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نشست خبری گفت: با توکل به خداوند متعال و امید به اعتماد شما و تکیه بر سوابق سیاسی و اجرایی خود پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا برای حل مسائل و مشکلات شما با تمام وجود تلاش کنم تا با کمک شما، دوره دیگری از رکود و سوء مدیریت همانند وضعیت دهه ۹۰ در کشور حاکم نشود.

وی با تاکید بر اینکه در عرصۀ مدیریت کشور، این رئیس جمهور است که باید بی عذر و بهانه، در نهایت، کار را تمام کند و تلاش‌های بقیه را با مسئولیت‌پذیری و راهبری درست به ثمر برساند، گفت: بنابراین فتح قله، علاوه ‌بر انگیزه و احساس وظیفه، تجربه و مهارت هم می‌خواهد.

آخوندی، داوود منظور، عزیزی و وقفچی در انتخابات ثبت‌نام کردند

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، علی وقفچی نماینده ادوار مجلس و ابراهیم عزیزی نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

مهرداد بذرپاش وارد ستاد انتخابات شد

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وی پیش از تصدی وزارت راه و شهرسازی، سابقه ریاست بر دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سیاسی خود دارد.

امیرحسین قاضی زاده در انتخابات ثبت نام کرد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید برای ثبت نام در انتخابات، وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

صولت مرتضوی در انتخابات ثبت نام کرد

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم، برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

وی پیش‌تر در دولت سیزدهم بین سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ به‌عنوان معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کرد.

بذرپاش: اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار داشت: ما پای وعده‌های رئیس جمهورِ شهید ایستاده‌ایم و هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد؛ اقدامات شهید رئیسی نباید ناتمام بماند.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم گفت: تعهد به ساخت ۴ میلیون مسکن، ایجاد یک میلیون شغل در سال، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دولت، حل ناترازهای کشور در بخش‌های انرژی اقتصادی و نیز تامین مالی کلان پروژه‌های کشور و سایر وعده‌های ایشان با جدیت دنبال خواهد شد.

علی نیکزاد در انتخابات ثبت‌نام کرد

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی علاوه بر نمایندگی مجلس شورای اسلامی، سابقه تصدی وزارت راه و شهرسازی در دولت نهم و دهم را در کارنامه سیاسی خود دارد.

ثبت‌نام بیات در انتخابات

خانم رفعت بیات نماینده اسبق مجلس به عنوان آخرین نفر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ثبت‌نام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.