جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
جزئیات ریزش چند ساختمان در دست ساخت در منطقه ۱۹ پایتخت
15 مرداد 1402 - 22:31
شناسه : 36697
0
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ساعت ۱۲:۲۴ امروز چند ساختمان نیمه کاره در خلازیر شهرک احمدیه منطقه ۱۹ ریزش کرد و در پی آن دو نفر زیر آوار مانده و محبوس بودند که خارج شدند و تلاش برای رها سازی مصدومان احتمالی ادامه دارد.
ارسال توسط : منبع :  خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

جمهور آنلاین/ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، افزود: ریزش چند ساختمان در دست ساخت در جنوب تهران سبب حضور عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و پلیس در محل حادثه شد و درپی آن ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه عوامل گروه‌نجات و چند دستگاه جرثقیل و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه احتمال محبوس شدن افراد دیگری در زیرآوار وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه این ساختمان‌ها در حال ساخت بودند، کسی در واحد‌های آن‌ها ساکن نبوده است و تاکنون عوامل آتش‌نشانی موفق به نجات ۲ نفر از زیر آوار شدند که این افراد به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند.
ملکی افزود: عملیات آتش‌نشانان و دیگر تیم‌های امدادی در محل ادامه دارد و عوامل انتظامی نیز در اطراف محل وقوع حادثه مستقر هستند و به محض دریافت اخبار تکمیلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.