جشنواره الف تا معرفی تجربه های معلمان خلاق
19 فروردین 1403 - 16:02
شناسه : 46051
2
مهوش نوری زاده- چهار محال و بختیاری- امین سلیمانی معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از کلیه معلمان خلاق خواست تا تجربه های خود را در رویداد الف تا به ثبت رسانند.
ارسال توسط : نویسنده : مهوش نوری زاده منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، امین سلیمانی معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، در نشست هماهنگی رویداد الف تا این رویداد را سازکاری برای خلق روایت های الهام بخش تربیتی، الگو سازی از تجربیات برتر و ایجاد بستر تعامل و هم افزایی میان معلمان، مدیران مدارس، و فعالان تربیتی سراسر کشور که زمینه گفتمان سازی تحول و حرکت جمعی معلمان را برای تحول در مدرسه فراهم میسازد دانست.

معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان  گفت: مخاطبین این رویداد همه همکاران فرهنگی میباشند و همکاران فرهنگی میتوانند با ارایه تجربه های خود در سایت الف تا در این رویداد شرکت نمایند.

وی افزود: رویداد الف تا شامل دو بخش، مدارس پیشتاز تحول ویژه اقدامات و تجارب تحول آفرین از سوی همه عوامل آموزشگاه که موجب تحول تمام ساحتی در مدرسه شده است و بخش تک تجربه ها که موجب اقدام تحول آفرین توسط یکی از همکاران شده است، میشود و همکارانی که تمایل به شرکت در این رویداد دارند باید اطلاعات خود را تا ۳۱ فروردین ماه در سایت الف تا بارگذاری نمایند.

وی خاطر نشان کرد این رویداد در ۵ محور مدیریت و راهبری مدرسه،فرایند های آموزشی ،برنامه تربیت ،محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی برگزار میگردد و مخاطبان رویداد میتوانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir نسبت به حساب کاربری اقدام و تجربیات خود را ثبت نمایند.

سلیمانی افزود، این آثار در دو مرحله استانی و کشوری ارزیابی خواهند شد و آثار برتر در نمایشگاه های استانی و کشوری به نمایش گذاشته میشوند.

گفتنی است: در سال گذشته تعداد دو اثر از استان در رویداد الف تا موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.