یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
جشنواره تلویزیونی مستند بین المللی می‌شود
18 آذر 1402 - 13:15
شناسه : 40700
0
در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند؛ برای تقویت حوزه برنامه سازی در ساختار معاونت سیما برنامه ریزی شده جشنواره تلویزیونی مستند، بین المللی شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، رئیس سازمان صدا سیما در مراسم اختتامیه مستند سازان در کاشان با اشاره به اینکه رسانه ملی بهترین عرصه برای تولید مستند از سراسر کشور است گفت: برای تقویت حوزه برنامه سازی در ساختار معاونت سیما بنا داریم جشنواره تلویزیونی مستند، بین المللی شود.
پیمان جبلی در این مراسم یاد و خاطره ۸۰ خبرنگار، مستندساز شهید فلسطینی که داستان مقاومت و ایثار این مردم بزرگ را به دنیا روایت کردند گرامی داشت و افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد منطقه بدون اسرائیل باشیم و ما باید خود را برای به تصویر کشیدن آزادی فلسطین آماده کنیم.

وی گفت: جبهه مقاومت بیش از ۲ ماه این رژیم غاصب کودک کش را به ذلت و تحقیر وادار کرد و حتی یک قدم از اهدافش عقب نشینی نکرده است.
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: جبهه مقاومت با وجود اینکه بیش از ۲۰ هزار شهید تقدیم مقاومت کرده، مصداق وفاداری و انسان دوستی است و غزه برای آزادی زندانیان در کرانه باختری قیام کرد و یک قدم عقب نشینی نکرده و در آینده هم بیش از قبل رژیم غاصب صهیونیستی را منکوب می‌کند.
پیمان جبلی افزود: بسیاری از مستندسازان منطقه ما در کشور‌های مختلف با نگاه مشترک با ما در حال تولید آثار فاخر مستند هستند و این جشنواره می‌تواند فرصتی برای ارائه آثار آن‌ها فراهم کند.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند همراه با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار شد.
این دوره از جشنواره در بخش‌های فیلم مستند، مجموعه مستند، مستندنگاری و عکس برگزار و در بخش عکس از آثار سید متین هاشمی و مجتبی حیدری، در بخش مجموعه مستند اثر قهرمانان معمولی به تهیه کنندگی مجتبی حیدری و در بخش مستند نگاری آثار لیلا مرگن و راضیه عباسی تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.