یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه بر همه‌ی ما فرض است
03 آذر 1402 - 20:22
شناسه : 40186
0
استاندار همدان: استاندار همدان گفت: جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه بر همه‌ی ما فرض است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور انلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری استان اظهار کرد:جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه بر همه‌ی ما فرض است و در مقابل اقدامات دشمنان از یک جنبه‌ واجب شرعی است.

وی افزود : با اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، شایسته‌ترین افراد دستگاه باید به عنوان مدیر روابط‌عمومی انتخاب شوند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: اقدامات دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری‌اسلامی با شکست مواجه شده و به همین جهت تلاش می‌کنند از طریق فضای مجازی و اطلاع‌رسانی‌های غلط و سیاه‌نمایی، یأس و ناامیدی را به مردم شریف مستولی کنند.

استاندار همدان گفت : فرهنگ خبر خوب را باید به نحو شایسته اجرا کنیم و گرایش به سمت اخبار منفی را کمتر کنیم و اخبار خوب را باید پُر رنگ‌تر اطلاع‌رسانی کنیم.

وی افزود: وجود حدود ۵۰۰ خبرنگار در استان که در عرصه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، نشان از پویایی این حوزه دارد.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: اکنون در بعضی روستاها از یک تا هفت پروژه عمرانی در حال اجراست و آثار اقدامات دولت مردمی و_انقلابی یران قوی هویداست.

استاندار همدان گفت : انتقال آب به همدان با قدرت یک‌هزار و ۸۰۰ لیتر برثانیه درحال اجراست که این اقدام مهم با حمایت‌های شخص رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و وزیر محترم نیرو و تلاش مدیران استانی به ثمر رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.