حدود ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد
20 خرداد 1403 - 9:44
شناسه : 48167
2
رییس بنیاد ملی گندم‌کاران گفت: تا پایان هفته گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد از مطالبات پرداخت شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : مهر
پ
پ
به گزارش جمهور آنلاین، عطاالله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم کاران درباره آمار خرید تضمینی گندم به مهر گفت: تا پایان هفته گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شد.
وی با بیان اینکه هر کیلو گرم گندم برای خرید تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، افزود: در حال حاضر هزینه حجم گندم خریداری شده ۶۳ هزار میلیارد تومان (همت) می‌شود.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران درباره مطالبات پرداخت شده هم اظهار کرد: حدود ۳۰ همت معادل ۵۰ درصد از مطالبات پرداخت شده و همچنان مطالبات معوق وجود دارد.
هاشمی درباره تولید گندم در کشور گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۴ میلیون تن گندم در کشور تولید و حدود ۱۲ میلیون تن خرید تضمینی انجام شود.
گفتنی است؛ امسال نحوه پرداخت‌ها به این شکل است که اطلاعات کشاورزان در سامانه بهره‌وری وارد می‌شود و پس از بررسی و تحویل گندم به مراکز خرید، اطلاعات به سازمان برنامه و بودجه ارسال و سپس مبالغ مستقیم از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به کشاورز پرداخت می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.