یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
حضور کارشناسان مشاور در واحدهای تولیدی ضروری است
05 دی 1402 - 12:39
شناسه : 41313
3
استاندار همدان: همدان- استاندارهمدان درسی و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: حضور کارشناسان مشاور در واحدهای تولیدی ضروری است.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان،اظهارکرد: بهداشت محیط حائز اهمیت است و ضوابط و شرایط بهداشتی به ویژه در گلخانه‌ها و مرغ‌داری‌ها باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت واحد‌های تولیدی باید بر مبنای علم روز باشد و به روش سنتی نمی‌شود تولید پویا و مفیدی داشت افزود: مدیران واحدهای تولیدی از کارشناسان مشاور درمجموعه‌ی خود استفاده کنند تا از چالش‌ها و خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: آموزش و حمایت‌های لازم توسط سازمان جهادکشاورزی به تولیدکنندگان ارائه می‌شود.

استاندار همدان گفت: فقدان مدیریت مناسب به سرمایه آسیب می‌ زند و توجه لازم به مدیریت منابع و نیروی انسانی موجب می شود واحدهای تولیدی در حین فرایند تولید دچار مشکل نشوند.

استاندار همدان با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم با تمام توان از تولید و اشتغال‌ افزود: از بین صنایع استان بیشترین وقت برای رفع مشکلات پتروشیمی هگمتانه اختصاص داده شد و انتظار می رود که این مجموعه به خوبی برای ادامه تولید و اشتغال مدیریت کند و اگر لازم باشد در این راستا بارها به دیدن وزیر می روم تا مساله حل شود اما مهم اراده مدیر و مالک است که باید راهکار اساسی در پیش گیرد.

استاندار همدان ادامه داد: در زمان پایه گذاری پتروشیمی هگمتانه منبع مستمر و پایدار برای تامین خوراک این شرکت دیده نشده است و هم اکنون نیز تزریق قطره چکانی و مقطعی خوراک چاره کار نمی شود زیرا تولیدات این شرکت قابل رقابت با محصولات خارجی است و اجاره نمی دهیم که تعطیل شود.

قاسمی فرزاد گفت: حل مشکل اساسی شرکت پتروشیمی هگمتانه به اراده مالک بستگی دارد که یا کامل سهام شرکت را بخرد یا شریک پیدا کند و پس از بررسی راهکار اساسی ارائه دهد.

وی اظهار کرد: دولت آمادگی واگذاری سهام را دارد و این شرکت اگر توان مدیریت تامین خوراک را ندارد باید سهام را واگذار کند که معمولا پتروشیمی ها رغبتی به خریداری سهام زیر ۵۰ درصد ندارند.

قاسمی فرزاد گفت: در این جلسه همچنین به مشکلات گلخانه هشت هزار و ۶۹۸ مترمربعی تولید فلفل و گوجه در امزاجرد رسیدگی و مقرر شد بدهی این گلخانه در جلسه کارشناسی بررسی شود.

وی ادامه داد: گلخانه ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربعی تولید صیفی درگزین با اشتغال ۶ نفر در بازپرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و سرمایه‌ در گردش به مشکل برخورده که مقرر شد ۱۰ درصد از اصل بدهی و سود را بپردازد و بازپرداخت مابقی تسهیلات طی یکسال مهلت داده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.