حمایت ستاد بانوان کشوری اقتصادی مردمی از دکتر قالیباف
04 تیر 1403 - 13:08
شناسه : 49002
1
رئیس ستاد اقتصادی بانوان کشوری دکتر محمدباقر قالیباف گفت: با توجه به جایگاه بانوان در جامعه، خانواده ومصادر مدیریتی در حوزه های اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی،اقتصادی و صنعت ... زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات خواهند داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

مینا جعفری با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری بانوان برنامه‌های ویژه‌ای در ستاد محمدباقر قالیباف اجرایی شده است، افزود: اینجانب بعنوان یک مدیر اقتصادی در بخش صنعت و معدن به این اصل اعتقاد و باور دارم که زنان الحق نیروهای پیشران و پرتلاش وایثارگری هستند که اگر درکلیه مصادر از آنان استفاده گردد شاهد رویداد بزرگ تحول در دولت خدمت وپیشرفت که شعار ایشان برای زنان در دولتشان ،زنان پیشران پیشرفت ایران عزیزمان هستند باشیم.

رئیس ستاد بانوان دکتر محمدباقر قالیباف در ستاد اقتصادی مشارکت های مردمی کشوری ادامه داد: نقش بسیار بالا واثر گذاردختر خانم های رای اولی بی شک غیر قابل انکار و اینجانب نگاه ویژه ای در این مهم دارم برگزاری تریبون‌های آزاد ویژه دانشجویان خواهر، زنان خانه دار ،مدیران، فرهیختگان،نخبگان و …نشست های تبلیغاتی با حضور ریاست محترم ستاد اقتصادی مشارکت های مردمی جناب آقای دکتر حسین  پورزرندی از برنامه های این ستاد بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: جشن بزرگ غدیر ویژه بانوان، روز سه‌شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۳ در ستاد اقتصادی مشارکت های مردمی کشوری دکتر محمد باقر قالیباف برگزار می‌شود.

وی، برگزاری نشست‌های تبلیغاتی به همت تمام کمیته‌های ستاد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت در فرآیند برگزاری انتخابات وظیفه شرعی است و ستاد بانوان اقتصادی مشارکت های مردمی آقای دکتر محمدباقر قالیباف علاوه بر تبلیغات و بیان توانمندی و کارنامه این کاندیدا، در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، گام بر می‌دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.