یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
حمله‌ ، این بار به مجتمع وزارت دفاع در اصفهان
16 فروردین 1402 - 12:19
شناسه : 33156
2
شب گذشته یک ریزپرنده قصد نزدیک‌شدن به مجتمع امیرالمؤمنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان را داشت که توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، شب گذشته یک ریزپرنده قصد نزدیک شدن و حمله به مجتمع امیرالمؤمنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان را داشت که در این عملیات ناکام ماند. این ریزپرنده هنگام نزدیک شدن به این مجتمع توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شده است. باتوجه به ناکام بودن این حمله، هیچ‌گونه خسارتی صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است که بهمن ماه سال گذشته نیز وزارت دفاع طی بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از مجتمع‌های کارگاهی در اصفهان اظهار داشت: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

به گزارش جمهور آنلاین، شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع در بیانیه‌ای درباره انفجار هشتم بهمن ۱۴۰۱ در اصفهان اعلام کرد: خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.