یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
خاتمی: دشمنانی که در اغتشاشات به دنبال براندازی بودند، خود نابود شدند
27 مرداد 1402 - 15:05
شناسه : 37037
2
­ امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به دنبال براندازی بودند، اما خودشان نابود شدند.
ارسال توسط : نویسنده : یوسفی منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، به تقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نماز جمعه افزود: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند.

خاتمی: دشمنانی که در اغتشاشات به دنبال براندازی بودند، خود نابود شدند

وی گفت: در واقع اگر جایی از زندگی آن‌ها آنطور که باید و شاید نبود، این تحلیل را داشته باشند که رفتار ما با خدا رفتار یک بنده بوده یا نه.

خطیب موقت نماز جمعه تهران امداد‌های الهی در جنگ و ایجاد ترس در دل دشمنان را از جمله روش‌هایی یاری خداوند از مومنان دانست.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نجات از خطر‌ها از دیگر کمک‌های خداوند به مومنین است، افزود: خداوند به ملت ما هم عنایت‌های بسیاری داشته که در بیانات امام و رهبری به آن اشاره شده و آنان تاکید داشتند دستی بالاتر از دست‌های دیگر در حمایت از این انقلاب است.

وی اظهار داشت: دشمنان هر کاری در این سال‌ها توانستند انجام دادند و در اغتشاشات اخیر هم گفتند که آمدیم که براندازی کنیم، ولی خودشان براندازی و نابود شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: اگر آن‌ها بازهم خیالاتی در ذهنشان دارند، این تجربه را داشته باشند که نابود خواهند شد و این را بی هیچ تردیدی بپذیرند.

آیت الله خاتمی گفت: اگر آن‌ها بخواهند شیطنت کنند، مشت به دهانشان خواهند خورد؛ آنچنان که در پاییز گذشته شیطنت کردند و مشتی محکم را خوردند چرا که این نظام و کشور الهی و خانه امام حسین است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.