جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
خاندوزی: بنای تکرار پروژه خزانه خالی را نداریم
09 خرداد 1403 - 9:17
شناسه : 47754
0
وزیر اقتصاد با بیان اینکه در انتشار اوراق مجموعه شرایط مانند نرخ سود و کشش بازار سرمایه را باید در نظر گرفت، گفت: در ابتدای دولت عمده ظرفیت انتشار اوراق در پنج ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ استفاده شده بود اما ما بنای تکرار پروژه خزانه خالی را نداریم.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : تسنیم
پ
پ
به گزارش جمهورآنلاین، احسان خاندوزی؛ وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در خصوص میزان پایین فروش اوراق از ابتدای سال و حاشیه‌هایی که نرخ سود آن برای بازار سرمایه ایجاد کرده است، گفت: بنای ما در سیاست مالی بودجه سال ۱۴۰۳ این نیست که با توجه به تغییر دولت ظرف ۵۰ روز آینده سرعت انتشار اوراق را افزایش دهیم.
وی افزود: زمان‌بندی‌ای که از ابتدای سال با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه انجام گرفته است، مبتنی بر بازه ۱۲ماهه تا پایان سال است، مجموعه شرایط، نرخ سودی که در بازار وجود دارد و کشش بازار سرمایه را نیز باید در این زمینه در نظر گرفت، به همین جهت نیز شتاب و عجله‌ای در زمینه انتشار اوراق نخواهیم داشت.
خاندوزی تأکید کرد: هرچند زمانی که دولت را تحویل گرفتیم بخش عمده ظرفیت انتشار اوراق در ۵ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ استفاده شده بود اما ما بنای تکرار پروژه خزانه خالی را نداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.