جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
دریافت خدمات بیمه با وام صفر درصد قرض‌الحسنه ممکن شد
16 دی 1402 - 14:51
شناسه : 41646
0
در بانک قرض الحسنه مهر ایران اتفاق افتاد ؛ در راستای توسعه صنعت بیمه به پشتوانه منابع قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه مرکزی منعقد شد که بر اساس آن متقاضیان خدمات بیمه‌ای می‌توانند تا ۲۰ میلیون تومان وام بدون کارمزد دریافت کنند.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین ،علی استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گامی مهم در راستای توسعه خدمات مالی و بیمه‌ای مشترک در کشور است که در آن امکان فراگیر کردن خدمات بیمه‌ای و قرض‌الحسنه برای اقشار کم‌درآمد و مناطق محروم فراهم شده و این موضوع می‌تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز اظهار داشت: یکی از اهدافی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دنبال می‌کند، پوشش دادن ابعاد مختلف زندگی مردم با قرض‌الحسنه است. یکی از مهم‌ترین این ابعاد، حوزه بیمه است. در ۲ سال گذشته همکاری بانک با صنعت بیمه افزایش یافته و اکنون با ۱۲ شرکت بیمه همکاری می‌کند و با ۵ شرکت بیمه دیگر در آستانه عقد تفاهم‌نامه هستیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.