دولت مردمی از میان فرهنگ ایثارگری طلوع کرد
04 خرداد 1403 - 20:18
شناسه : 47536
0
استاندار همدان: استاندار همدان در مراسم سوگواری دانش‌آموزان همدانی برای شهدای خدمت گفت: دولت مردمی از میان فرهنگ ایثارگری طلوع کرد.
ارسال توسط : نویسنده : فتانه ازانی منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم سوگواری دانش‌آموزان همدانی برای شهدای خدمت اظهار کرد:#دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی از دل فرهنگ عاشورایی و ایثارگری طلوع کرد و در راستای خدمت‌رسانی ایثارگرانه به مردم شریف ایران اسلامی خوش درخشید.

وی افزود: مراسم امروز با سال‌روز فتح خرمشهر در سوم خردادماه تقارن دارد که یکی از شکوهمندترین عملیات‌ها و پیروزی‌ها بر مستکبران در دوران دفاع‌مقدس است.

قاسمی فرزاد ادمه داد: چهارم آبان سال ۱۳۵۹ خرمشهر علی‌رغم تلاش‌های مجاهدانه رزمندگان و مردم با خیانت بعضی افراد، سقوط کرد.

استاندار همدان گفت: شهید رئیسی با حضور در دستگاه قضا اعتقاد داشت که باید زمینه‌ و ریشه فساد را از بین برد و با همین نگاه در #دولت_مردمی شروع بکار نمود و صادقانه خدمت کرد.

وی افزود: امروز شهید آیت‌الله دکتر رییسی یک الگوی مدیریت موفق، جهادی و کارآمد محسوب می‌شود که مدیران از اقدامات صادقانه ایشان درس گرفتند.

استاندار همدان گفت : تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام مانند انتقال آب، بیمارستان کودکان اکباتان و مسکن ملی در دوران #دولت_مردمی_سیزدهم به نتیجه رسید.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور فقید شهید والامقام آیت‌الله رئیسی به استان همدان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار معادل اعتبارات ۱۵ سال استان تخصیص پیدا کرد که ۵۴ درصد آن محقق شده.

قاسمی فرزاد در پایان گفت: شهید والامقام آیت‌الله دکتر رئیسی سطح توقع مردم را با ارائه خدمات ایثارگرانه بالا برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.