جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
رئیس جمهور وارد شیراز شد
21 مهر 1402 - 1:35
شناسه : 38621
2
در هفتمین مقصد از دور دوم سفر های استانی ؛ رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی در رأس هیاتی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ
به گزارش جمهور پرس، آیت‌الله ابراهیم رئیسی به منظور سفری دو روزه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان فارس وارد شیراز شد.
رئیس جمهور در بدو ورود به فارس، شش قطعه کلان پروژه آزادراه شیراز-اصفهان به طول ٢١١ کیلومتر را افتتاح می‌کند.
همچنین رئیس جمهور کلنگ قطعه هشت این آزادراه که شروع آزادراه شیراز-بوشهر خواه
رئیس جمهور وارد فرودگاه شیراز شد
رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی در رأس هیاتی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.
آیت‌الله ابراهیم رئیسی به منظور سفری دو روزه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان فارس وارد شیراز شد.
رئیس جمهور در بدو ورود به فارس، شش قطعه کلان پروژه آزادراه شیراز-اصفهان به طول ٢١١ کیلومتر را افتتاح می‌کند.
همچنین رئیس جمهور کلنگ قطعه هشت این آزادراه که شروع آزادراه شیراز-بوشهر خواهد بود را به زمین زده و پس از آن راهی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) می‌شود و پس از زیارت این آستان مقدس، ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر با مردم دیدار می‌کند.
دیدار مردمی دوم رئیس جمهور برابر برنامه‌ریزی‌ها صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه در شهرستان رستم خواهد بود.
همچنین بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب از سد دردوزن و همزمان با آن، شبکه فاضلاب آباده به بهره‌برداری می‌رسد. در این سفر سه بزرگراه شیراز-فسا، داراب-بندرعباس، شیراز-جهرم-لا-بندرعباس و شیراز-کوار-فیروزآباد-عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد و توافقنامه احداث ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی با قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) منعقد خواهد شد؛ بنابراین گزارش، همچنین برای نخستین بار در کشور شهرک صنعتی صنایع دستی در کلانشهر شیراز با حضور رئیس جمهور در فضایی به وسعت ۲۰ هکتار جنب نمایشگاه بین‌المللی به زمین زده خواهد شد.
همچنین حضور در برنامه بزرگداشت حافظ، نشست هنرمندان، ادبا، شعرا، دیدار با دانشجویان جدیدالورود، شرکت در شورای اداری و بازدید از کارخانه آی‌تی‌آی را از دیگر برنامه‌های حضور دو روزه رئیس جمهور در فارس اعلام کرد.
گفتنی است، در این سفر توافقنامه ۵۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال ۲۷ هزار نفر منعقد خواهد شد.
به گفته استاندار فارس در نشست خبری، ۲۸ هزار میلیار تومان مصوبه برای سفر دوم ریاست جمهوری به فارس پیش‌بینی شده که ۴ برابر میزان مصوبات سفر نخست است.
همچنن در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت رئیس جمهور را همراهی و در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.
در این سفر؛ بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان‌های فسا، داراب و زرین دشت حضور خواهد یافت و افتتاح ۱۶۰ تختخوابی امام حسین (ع) فسا و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های وی است.
علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاطت محیط زیست کشور نیز در سفر هیئت دولت به فارس به بازدید از پارک ملی بمو و اراضی شهرک بوستان و گلستان در شیراز، بازدید از دریاچه بختگان و تالاب کمجان در شهرستان بختگان و جلسه با مسئولان دانشگاه شیراز خواهد پرداخت.
سفر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همراه با دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان فارس خواهد بود و همچنین از مرکز توانبخشی سلمان و بیمارستان در حال احداث جنت بازدید خواهد کرد.
همچنبن حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در شهرستان خنج، گراش و اوز برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها حضور پیدا خواهد کرد.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان رئیس جمهور نیز به شهرستان لارستان و جویم در جنوب استان فارس سفر خواهد کرد تا برج علم و فناوری لارستان، پروژه گازرسانی و کلینیک قلب الزهرا (س) لار را افتتاح کند، همچنین معاون علمی رئیس جمهور در مراسم دیدار با دانشجویان و اساتید استان فارس و افتتاح برج فناوری پارک علم و فناوری پارس شیراز نیز شرکت خواهد داشت.
همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در سفر هیئت دولت حضور در شهرستان زرقان را برعهده دارد.
شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز و بختگان میزبان داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هستند تا واحد تولید انواع شمش و بیلت فولادی نی ریز، واحد تولیدی کنسانتره کرومیت و فروکروم در نی ریز، واحد تولیدی کنسانتره کرومیت و فروکروم و منگنز فرو آلیاژ رباط در استهبان و واحد تولیدی دانه بندی مصالح ساختمانی شرکت آمیا پارس در بختگان به دست معاون رئیس جمهور افتتاح شود.
سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور مهمان مردمان شهرستان سپیدان است تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.