دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رای خود را به صندوق انداخت
15 تیر 1403 - 15:53
شناسه : 49666
2
آیت الله آملی لاریجانی در نخستین ساعات اخذ رأی با حضور در پای صندوق سیار۱۶۹۳ مستقر در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت.
ارسال توسط : نویسنده : محمدی منبع : مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام
پ
پ

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در اقتدار کشور و امنیت ملی کشور تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش جمهور آنلاین به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله املی لاریجانی ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: ما باید فرصت‌ها را مغتنم بشماریم. ازمیان دونامزد، کسی که امروز به فضل الهی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود و امیدواریم خداوند بهترین را برای ما مقدر بکند، شخصی است که سرنوشت اجرایی کشور را در چهار سال آینده به عهده خواهد داشت و این مسئله بسیار مهمی است.

آیت الله آملی لاریجانی افزود:عمده مشکلات کشور، مشکلات اجرایی است و باید فردی سکاندار این امر مهم باشد که بتواند مشکلات را برطرف کند بویژه به وعده‌هایی که داده‌اند بتواند عمل کند بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار سرنوشت ساز و مهم است.

وی خاطرنشان کرد:انتخابات هم ایفای حق شهروندی و هم تکلیف الهی است و کسی که سربلندی کشور را می‌خواهد با هر سلیقه و هر گرایشی کشور را دوست دارد باید در این انتخابات شرکت کند.

وی گفت: امیدواریم مردم در این دوره بهتر از هفته قبل در انتخابات شرکت کنند و حضور گسترده تری داشته باشند و آنچه خیر است مقدر شود.

آیت الله آملی لاریجانی خطاب به نامزدهای انتخابات گفت: امروز یکی از این دو نفر نامزدها به عنوان ریاست جمهوری تعیین می‌شوند. ایام انتخابات اقتضائاتی دارد، حرف هایی زده‌اند و وعده‌هایی داده‌اند و نقدهایی نسبت به هم کرده‌اند باید از فردا همدلی باشد چرا که فضای رقابت تمام شده اینگونه نباشد کلماتی که در این ایام چه خودشان وچه ستادهای آنها و هوادارانشان گفته اند ادامه پیدا کند.

وی گفت: نامزدها درمقام رقابت سخنانی می‌گویند که البته گاهی انسان توقع دارد که بهتر از این حرف‌ها گفته شود و احسن قول گفته بشود اما فردا باید همدلی باشد و همه به هم کمک کنند. هر کسی که رئیس جمهور شد به او کمک کنند همه باید به او کمک کنیم مشکلات کشور کم نیست وشخص رئیس جمهور تنها هم نمی‌تواند این کارها را انجام دهد.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم، مردم و مسئولین دست به دست هم دهند تا بتوانند مشکلات عدیده بویژه مسئله معیشت و تورم، تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را حل کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی ،هم افزایی همه نیروهایی که در صحنه اجتماعی فعالند و همه مردم بر این مشکلات فائق آیند و ان شاءالله خداوند هر آنچه خیر است را مقدر کند و مشکلات کشور هم برطرف شود و خصوصا در مقابله و مواجه با دشمنان جمهوری اسلامی، کشور بیمه و توانمند شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.