جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی در آبفا شیراز
12 آذر 1402 - 13:17
شناسه : 40471
1
برای نخستین بار در آبفا شیراز اتفاق افتاد ؛ بهروزی گفت: جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، در کلان‌شهر شیراز فرآیندی به نام شناسه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شده است.
ارسال توسط : نویسنده : هاجر بیات منبع : جمهور
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، بهمن بهروزی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: پس از اجرایی شدن و به‌کارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلان‌شهر شیراز شناسه تائید خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی انجام شد.

وی راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و ابراز داشت: این پروژه یکی از ۱۱ پروژه‌ی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائه‌شده به مسئول اکیپ‌های امداد، از جمله خدمات این سیستم است.

بهروزی اذعان داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار می باشد و از این طریق می‌توان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینه‌های صورت گرفته جلوگیری کرد و درنهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر می‌شود.

مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی می‌باشد که به‌زودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته خواهد شد.

وی گفت: درخواست‌هایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع خواهد شد و با توجه به گزارش ثبت‌شده می‌توان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را ارزیابی نمود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.