یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
06 شهریور 1400 - 12:44
شناسه : 8277
1
جمهور آنلاین/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت فرمودند: این چهار سال زود تمام می‌شود. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و متعلق به اسلام است، تضییع شود و از همه‌ امکانات، از همه‌ امکانات زمانی و وقتی استفاده کنید.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ایام شهادت شهید محمّدعلی رجایی و شهید محمدرضا باهنر و هفته دولت، رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم، صبح امروز (شنبه ۶ شهریور) با حضور در حسینه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.

این نخستین دیدار دولت سیزدهم با رهبر معظّم انقلاب است.

محورهای سخنان مقام معظم رهبری در این دیدرا به این شرح است:

هفته‌ی دولت مزیّن به اسم شهید رجایی و شهید باهنر است. یعنی به یاد شهادت و نام شهدا مزیّن است. رحمت خدا بر این دو مرد بزرگ، بزرگوار، فعال و سعادتمند به شهادت. حقیقتاً قصد خدمت داشتند، اگرچه زمانشان کوتاه بود، لکن نشان دادند که با اخلاص وارد این میدان شدند و قصد خدمت دارند و روششان روش اسلامی و مردمی و مجاهدت‌آمیز بود. این درسی است برای همه‌ی عناصری که در مسئولیت‌ها هستند.

من یک توصیه‌ای به همه‌ی مسئولین در دوره‌های مختلف داشتم، به شما هم عرض میکنم این توصیه را، زمان شتابان میگذرد. این چهار سال زود تمام می‌شود و لذا از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید. نگذارید این وقتی که متعلق به مردم و متعلق به اسلام هست، وقت تضییع بشود و از همه‌ی امکانات، از همه‌ی امکانات زمانی و وقتی استفاده کنید.

 

 

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.