پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ ساعت تعداد دیدگاهها : 4×
زنان در بازی ایران با روسیه و کنیا در ورزشگاه حضور خواهند داشت
02 فروردین 1402 - 13:48
شناسه : 32333
3
بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران - روسیه آغاز شد و زنان و مردان می‌توانند از این بازی که فردا شب برگزار خواهد شد، دیدن کنند.
ارسال توسط : نویسنده : محسن باقری منبع : جمهور آنلاین
پ
پ

به گزارش جمهور آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه فردا (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. بلیت فروشی این دیدار از امروز صبح آغاز شده است و زنان و مردان تماشاگر می‌توانند از جایگاه غربی و شرقی و طبقه اول جنوبی بلیت‌هایشان را خریداری کنند. قیمت هر بلیت این دیدار ۲۵ هزار تومان است.

هوادارانی که قصد خرید بلیت‌ این دیدار را دارند می‌توانند با کد ملی در سامانه Football ticket ثبت نام کرده و بلیت‌شان را خریداری کنند. در این سامانه براساس نوع جنسیت اجازه خریداری بلیت داده می‌شود که آقایان از جایگاه‌های غربی و شرقی و زنان از طبقه اول جنوبی می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

لازم به ذکر است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، چندی پیش در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال درباره دو بازی دوستانه تیم‌ ملی با روسیه و کنیا اظهار کرد: امیدواریم دو بازی آینده (روسیه و کنیا) را با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم. این آغازی برای گام‌های موثر برای حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست. اگر تماشاگران هنگام حضور بانوان رعایت کنند باعث می‌شود که حضور پرشورشان را در ادامه داشته باشیم.

او افزود: در حال حاضر ممنوعیتی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیست. تنها نگرانی‌هایی بابت اتفاقات و رفتارهایی است که ممکن است رخ دهد. از سازمان لیگ درخواست می‌کنم که تلاش کنند که بانوان بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. امیدوارم بازی با روسیه شروعی برای حضور بانوان باشد. منتها اگر به بانوان، به خصوص به هواداران تیم مقابل، هتک حرمت شود، مانعی برای این انجام این مهم ایجاد خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.